Orient only (Deel 1)

17 likes

13 likes

Ook maar eens een Strapcode Miltat BOR aangeschaft en gemonteerd op de Kamasu. Grote blij!

16 likes

Brute combo hoor.

2 likes

Nice!

1 like

Dankzij medeforum lid via Vinted

13 likes

Al weer een aantal dagen om de pols. Strapcode bracelet is wel kwaliteit. Jammer dat de band 70 procent van de waarde van het horloge is, maar dat mag de pret niet drukken. Voor twijfelaars: doen, shop gerust bij strapcode com.

9 likes

Versturen ze DDP? Of komt er nog 25% aan BTW en invoerrechten bij?

Ik heb via strapcode besteld… invoerrechten zijn voor de koper: buyers are responsible for covering all their local tax and duty fees.

Zelf het geluk gehad dat ie door douane is heen gekomen dus was uiteindelijk 78 dollar voor de band en 15 dollar voor shipping kwijt.

4 likes

Wellicht heb ik geluk gehad: betaald met PayPal en binnen 5 dagen op de mat, zonder aanvullende kosten. In totaal 119 Euro betaald. Bracelet $ 100, shipping $ 15, taxes $ 4,60. Dus wel $ 4,60 aan belastingen, maar dat is een laag percentage, minder dan 5 procent van de prijs van de bracelet.

4 likes

Bezorgd door FedEx.

12 likes

Het blijft een knaller!

13 likes

Straks krijg je nog spijt :grimacing:

1 like

@ducracer daar kon je wel eens gelijk in krijgen, maar soms moet je keuzes maken. Ik hoop dat de nieuwe aanwinst hetzelfde gevoel oproept, de tijd zal het leren!

2 likes

Ja blijft altijd een gokje en iets tof nieuws is natuurlijk ook gaaf. Maar zo’n OSD blijft wel te gek. Beest van een horloge.

1 like

Hier op HF deze Bambino overgenomen, niet te vangen die blauwe wijzers, maar wat een lekker ding is dit.
Eindelijk in 38mm en 20mm bandaanzet :ok_hand:

25 likes

16 likes

Ik heb vandaag de Oriënt Kamasu RA-AA0001B19B.

Echter lijkt het er op dat ik een model voor de Spaanse markt heb gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? Zie namelijk ook geen verschil in type nummer….

8 likes

Tudor vibes met een Orient :star::star::star:. Het kan.

13 likes