Orient only (Deel 1)

Ik doe vandaag mee met de Kamasu.

10 likes

Die tweede krijgt bij mij nog elke andere dag draagtijd (wissel hem af met mijn Seiko Recraft, tot nu toe ook de enige twee serieuze horloges in mijn collectie). Maar zou ook eens een nieuw bandje moeten kopen voor die Orient Commuter. Het bijgeleverde bandje is weinig comfortabel en begint ook al wat tekenen van slijtage te vertonen na amper een half jaar draagtijd.

Ik heb nog wel een zgan Hirsch band voor je liggen. De laatste foto hierboven, lichtbruin staat horloge ook goed.:sunglasses:

1 like

Leuk!!! Orient only. Ik mag ook weer meedoen:

8 likes

Is inderdaad een mooi kleurtje. Ik zou zelf daarnaast ook nog willen uitkijken naar een groen bandje dat wat aansluit bij de wijzerplaat.

Heb ik ook naar gezocht, is toch vaak wat feller groen dan wijzerplaat en wordt min beetje teveel van het goede of combineert niet echt mooi

Welk model is dit?

Goedeavond
Mijn amazon “buy the dip” avontuur is ook binnen!

Draagt lekker :grinning:

10 likes

Oriënt Mako (RA-AA0011B19B), 44 mm, automaat

Gekocht bij timeshop24.de voor 179 incl verzendkosten. Zondag besteld, dinsdag 1300 uur in huis.

Hoi allen,

Sinds kort heb ik de Orient Kamasu binnen. Wat een hoop horloge voor het geld. Erg blij mee.

17 likes

Das een mooi rode Kamasu Willem . Dit is toch de RA-AA0003R19B.
Alsnog welkom bij de club.

Hoi Jan,

Bedankt voor het welkom.

Dit is inderdaad de RA-AA0003R19B.

1 like

Mooi zo’n rode.

Geniet ervan, ik vind het een tophorloge!

Vandaag weer eens wat draagtijd! Wel iets minder mooi dan het groene geweld hierboven.

21 likes

Ik doe met je mee :ok_hand:.

10 likes

12 likes

Beetje leven in het Orient topic houden :ok_hand:

8 likes

8 likes

Maar een mooie strakke, ingetogen plaat en een band die er goed bij past :+1:.

1 like