Tof. Heb deze nog niet eerder gezien.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik deze begin te vinden . Heb je een typenummer?
Ik ga er in oktober naar toe. Zijn er nog aanbevelingen qua juweliers en hoe liggen de prijzen daar? Ik zoek namelijk nog een aantal leuke uitvoeringen waaronder een Dresser of star.
Jazeker.
Árkád shopping center
Adres: Örs vezér tere 25/A, 1106 Budapest
Wat: juwelier met een groot aanbod Orient horloges (inclusief Orient Star). Ik weet de naam van de juewlier niet meer (er zitten daar 2 of 3 juweliers), maar je vind deze vanzelf .
Sowieso één van de betere winkelcentra daar (er zijn diverse van dit soort winkelcentra, maar deze staat wel in de top).
10ora10
Adres: Wesselényi utca 19, 1077 Budapest
Wat: Bijzondere winkel waar ze af en toe pareltjes aanbieden. Beetje rommelig, maar achterin (!) de zaak hebben zij hun aanbod horloges op bijzondere wijze neergelegd. Een horlogemaker zit daar te sleutelen. Het horlogeaanbod (tweedehands) wisselt snel, maar is ook online te zien en te bestellen.
Website: https://www.10ora10.hu/en.
Seiko Boutique Budapest
Adres: Bajcsy-Zsilinszky út 15/d, 1065, Budapest
Wat: Seiko, Seiko, Seiko
Aanrader
En wanneer je toch in Budapest bent, en het is mooi weer, bezoek het nieuwe stadspark met het nieuwe museum. Wat een vet gebouw is dat…
Sowieso handig uitvalspunt. Er zit daar een parkeergarage en vanuit het park kom je al snel op het heroes square, etc, etc.
Adres Museum Underground Parking: Dózsa György út 33, 1146 Budapest
Veel plezier
Morgen forummers,
Heeft er iemand van jullie al een Orient Star M42 in groen en wat zijn de meningen (?)
Plaatjes op de website zien er prachtig uit maar dat is wel vaker zo…
Groet
Giel
RA-AK0803Y10B
Terug naar mijn oude liefde, deze is onderweg
Had je geen afscheid genomen een tijdje geleden?
Ik heb nog de groene en rode voor je als je interesse hebt.
Dank je wel voor deze samenvatting. Er is dus genoeg om te shoppen en ik ben er vier dagen dus tijd genoeg!
In het verleden heb ik een eerste generatie Mako en een Ray gehad naast nog wat andere modellen en enkele Orient Stars.
De enige die overbleef is deze Worldtimer.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik wilde een rode plaat zonder heel veel geld uit geven.
Rode is al onderweg, groene is ook een fraaie
Mja, hij ziet er wel erg gaaf uit zeg!
Gaaf hoor.
Hoeveel mm is ie?
Dank je, hij is 41.8 mm volgens de specs.