Orient only (Deel 1)

:smile:

12 likes

Ik ben weer helemaal fan

10 likes

Gaaf!

15 likes

Super die Kamasu.

Ik moet alleen de knoop nog doorhakken voor wat betreft de kleur!
Maar hij gaat er zeker komen!

1 like

Heb zelf ook de groene, ook heel mooi, maar de rode is écht een feestje👍

13 likes

Als je de groene vind laat het me even weten waar ie vandaan komt. Die zoek ik al een poosje. :+1:

De blauwe staat in het blauwe. :grin:

Blijft wel echt een prachtige plaat!

5 likes

Prachtige groen / teal verkleuring op jouw foto. Deze staat al enige tijd bovenaan mijn lijstje. Ik hoop 'm nieuw ergens in een goede aanbieding te scoren. Om de een of andere reden gaan die andere kleuren incl verzending wel eens richting de 180 maar de groene blijft zo rond de 215 hangen…

SeriousWatches heeft ze op voorraad.
Edit: sorry, ik zie nu dat je daar zelf al naar had gelinkt in een vorige reactie.

Groen van mijn trui is makkelijker op de foto te krijgen

Orient Kamasu Mako III

7 likes

Wie weet, over een paar weken heb je weer de wereld Black Friday aanbiedingen.

2 likes

:joy:
En ik maar denken dat discobot ineens mee kon praten! :sweat_smile:

@discobot hoi!

Edit:
Ok, de gelijkenis is toch minder dan ik dacht :yum:

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar een stripboek hoef ik niet.

1 like

Net afgeleverd door tante post uit Japan.

Helemaal in de stickers.

Mijn eerste Orient Star.
Orient Star Standard Date Nieuw model “Dignity” werd toegevoegd aan het standaardontwerp met een
gestempeld patroon in het midden van de wijzerplaat dat een driedimensionaal effect geeft en een matige Romeinse index
.

■ “Orient Star” was een “stralende ster” in 1951. Het is een authentiek mechanisch horloge ontwikkeld met de afbeelding van ". Sinds de introductie is deze serie geliefd bij veel echte mensen en is populair vanwege het eenvoudige ontwerp en de functies die niet zijn beïnvloed door de tijd.
■ Het “Orient Star Standard Date New Model” dat deze keer wordt uitgebracht, heeft een opnieuw ontworpen wijzerplaat van de “Orient Star Standard Date”, die in maart 2013 werd gelanceerd, en heeft een elegante indruk als een nieuwe kleur van de wijzerplaat. Het betreft een nieuw model met asbruin toegevoegd.
■ “Orient Star Standard Date New Model” heeft een kast met een diameter van 39 mm die gemakkelijk te gebruiken is, ongeacht de scène. De zijkant van de bezel en de helling van de lugs van de kast zijn zorgvuldig gepolijst om een ​​scherpe en edgy indruk te geven. De wijzerplaat is een combinatie van radiale lijnen op de buitenomtrek en stempels in het midden, en door een Romeinse index van gemiddelde grootte aan te nemen, is het afgewerkt in een ontwerp met diepte en waardigheid.
Daarnaast wordt voor de band een standaard 3-rijige massieve metalen band gebruikt. De spiegelafwerking aan beide zijden van het middenstuk geeft een elegante indruk.
■ Het ivoren wijzerplaatmodel maakt gebruik van vergrijsde wijzers en indexen. Hoge zichtbaarheid wordt geboden in combinatie met saffierglas met een niet-reflecterende coating.
■Hoewel het een mechanisch horloge op ware grootte is met waardigheid in dit eenvoudige en elegante ontwerp, realiseert het een redelijke prijs van 50.000 yen. Bovendien wordt er 2 jaar garantie op geleverd, waardoor het een model is dat je gemakkelijk kunt dragen van het bedrijfsleven naar het dagelijkse gebruik.
De Orient Classic WZ0041AC.

25 likes

Pffff schitterend!

1 like

Fraai! Ik zou een NA topic maken. Veel mensen kijken hier niet en deze mag gezien worden :ok_hand:t3:

1 like

Thanks. Heb hem al in 3 topics geïntroduceerd. :+1:

Dit is mijn Orient, komt zelden uit de doos maar als hij eruit komt is het ff schudden en hij loopt weer geweldig.

8 likes