Mooi! Ik heb hem gisteren in groen besteld. Kijk uit naar de postbode, maar die zal nog wel even onderweg zijn
Dus vandaag deze Orient maar
De cijfers IN het glas. Zie de schaduw van bv 4
De schaalverdeling van de seconden loopt door in het glas. (40 nog op de wijzerplaat, 50 IN het glas
Deze kan ook in de rubriek: gaat nooit meer weg
Maar voor vandaag hier leuk
Inderdaad prachtig😍
Net een groene besteld, maar ook de rode overwogen.
Bijna besteld.
Of toch een zwarte?
Nee, al teveel zwarte horloges.
Rood dus.
Of groen? Ook wel mooi.
Nee Rood.
Groen geworden, ben heel benieuwd in het echt.
Als hij me niet tegen valt bestel ik vast meteen de rode als hij binnen is😂
Leuk model!
Vandaag deze om de pols. Ik heb hem enkele maanden en ben er eigenlijk best tevreden mee. Behoorlijk wat waar voor je geld.
Absoluut, ga sparen nog voor andere modellen. Suggesties? Sinterklaas???
Vind ik ook. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.

Dit grafiekje had ik nog nooit gezien. Maar klopt als een bus!
Als ik dat op mijn werk projecteer, probeer ik altijd precies ergens in het midden te zitten. Het perfecte equilibrium tussen input/output.
Maargoed, mijn baas denkt overigens dat ik altijd above en beyond ga 
Hoppaaaa. Die is mooi:+1:
Welke Orientstar is dit?
dank jewel 
deze is de DE00002W
Dank Ludo. Vanavond even googleen🙂
Vandaag bericht dat creationwatches de groene Kamasu weer op voorraad heeft. Met code MANONTIME voor € 164 gekocht. Shipping niet DHL en dus excl invoer kosten vooraf. 30% invoerkosten is mentaal ingecalculeerd maar de vingers zijn gekruisd en er is afgeklopt op hout… 
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Bandje even op maat gemaakt en nu kijk ik steeds hoe laat het is😄
Ik ben tevreden. Ik vind het een voor 1/100 van de prijs van een Rolex Submariner een heel aardig horloge.
Enige nadeel (dat zal Rolex dan wel niet hebben), het bandje piept. (Volgens mij bij aansluiting kast)
Ik heb hem al even onder de warme kraan gehouden en het lijkt al minder. Misschien moet hij even 'in’gedragen worden
Rolex banden piepen zeker wel. Strakke toleranties he.
Veel plezier met je Kamasu.