Zeker!
Die band deed me denken aan m’n eerste auto. Die piepte en rammelde ook als een bezetene
Wat is het spreekwoord ook al weer…piepende wagens lopen het langst!?
Hahahaha,
Standaard band rammelt en piept niet.
Dus ben er erg tevreden mee!
Tja dat rammelen dat gaat op een gegeven moment komen als die pootjes aan de onderkant van die end links een beetje wijder worden, zal ook wel te maken hebben met hoevaak je de band eraf haalt denk ik. Maar volgensmij is dat rammelen prima te fixen als je heel voorzichtig het een beetje strakker buigt met een tangetje of iets dergelijks. Zal er in ieder geval voorzichtig mee zijn , als je het gaat doen.
Heeft hier iemand ervaring met een goede jubilee met solid end links die aansluiten op de kast voor de orient ray 2? En heeft diegene ook een digitaal adresje waar ik dat kan halen?
Op Amazon heb ik een Miltat Jubilee voor mijn Kamasu gekocht. Koste zo’n 100 euro, Niet goedkoop maar ben er erg tevreden over. Geen idee of deze ook past op de ray 2.
Goeiemiddag allen,
Iemand een idee welk model dit is? En of hier nieuwe binnenwerken voor te krijgen zijn?
Onder aan de wijzerplaat staat volgens mij het type uurwerk.
Even daar op zoeken op internet
Hallo allemaal, ik heb mijn eigen Orient Ray 2 ongeveer een jaar geleden besteld, mijn eerste echte horloge. Ik kom soms ook nog die rays tegen op afbeeldingen waarbij er een ‘pusher’ op ongeveer de 2 uurspositie zit. Weet iemand waarvoor die pusher was op die oude orient ray?
Als ik het me goed herinner was ie voor het verzetten van de dag