Ik hou hem lekker om vanavond!
Volgens mij een erg mooi horloge. Maar door de weerspiegeling van het (safier?)glas is de pracht van de dial niet te zien helaas.
Ik gebruik een polaroid filter als het niet lekker wil. Een lichttentje is sowieso wel fijn.
Ik ben geen fotograaf en heb er ook niet zoveel verstand van. Maar probeer wel tegen te gaan dat het glas de kleuren niet goed doorlaat. En ik maak ook vaak gebruik van zo’n cheap ass lichttentje.
Dank voor de reactie’s.
Klopt helemaal.
De kleur van de wijzerplaat is wat flauwtjes.
Al was het wel dit keer de bedoeling.
Probeerde “de sfeer” zo te pakken en wilde onder deze hoek de foto maken.
Het filter en de lichttent dit keer bewust niet gebuikt.
Hierbij een foto (vorige shoot) waar de kleur wel goed uitkomt.
Mooie dial 
Gaaf ook die secondewijzer. Dat duidt op een lange sluitertijd (2 à 3 seconden?).
Ja een seconde of 4 a 5.
Dat is het leuke door er een beetje mee te spelen.
Gave opstelling Ludo!!!
Mooi die two-tone! Heb dezelfde maar dan de vol-gouden. Heerlijke klok!
Tof gedaan deze opstelling.
Ik wil geen reclame maken maar wel even vertellen dat longislandwatch.com voor 6 tientjes recent een jubilee heeft uitgebracht die mooi met aansluitende endlinks is en is gemaakt voor de ray 2. Wel even onderzoeken of de jubilee op jouw ray 2 past want er zat verschil in de referentienummers of iets dergelijks. Ze hebben er ook een youtube video van gemaakt.
Ik heb een Miltat op een SKX. Dijk van een bracelet.
Dit soort tips zijn dé reden om HF te bezoeken. Er kunnen me niet genoeg horlogebanden alternatieven zijn!












