Orient only (Deel 1)

Ik hou hem lekker om vanavond!

10 likes

Orient Kamasu + Miltat Jubilee = :+1::+1::+1:

13 likes

Knoop is door, deze staat in het blauwe deel

6 likes

Even met de macrolens gespeeld op deze regenachtige dag.

11 likes

Volgens mij een erg mooi horloge. Maar door de weerspiegeling van het (safier?)glas is de pracht van de dial niet te zien helaas.

1 like

12 likes

Ik gebruik een polaroid filter als het niet lekker wil. Een lichttentje is sowieso wel fijn.

1 like

Ik ben geen fotograaf en heb er ook niet zoveel verstand van. Maar probeer wel tegen te gaan dat het glas de kleuren niet goed doorlaat. En ik maak ook vaak gebruik van zo’n cheap ass lichttentje.

1 like

Dank voor de reactie’s.

Klopt helemaal.

De kleur van de wijzerplaat is wat flauwtjes.
Al was het wel dit keer de bedoeling.
Probeerde “de sfeer” zo te pakken en wilde onder deze hoek de foto maken.
Het filter en de lichttent dit keer bewust niet gebuikt.

Hierbij een foto (vorige shoot) waar de kleur wel goed uitkomt.

9 likes

Mooie dial :+1:

Gaaf ook die secondewijzer. Dat duidt op een lange sluitertijd (2 à 3 seconden?).

weer eens een andere voorstelling van het kwartet :smiley:

15 likes

Ja een seconde of 4 a 5.

Dat is het leuke door er een beetje mee te spelen.

1 like

Gave opstelling Ludo!!!

1 like

Mooi die two-tone! Heb dezelfde maar dan de vol-gouden. Heerlijke klok!

1 like

Tof gedaan deze opstelling.

1 like

De groene laat vandaag op twee fronten zijn gezicht zien :green_heart:

8 likes

Ik wil geen reclame maken maar wel even vertellen dat longislandwatch.com voor 6 tientjes recent een jubilee heeft uitgebracht die mooi met aansluitende endlinks is en is gemaakt voor de ray 2. Wel even onderzoeken of de jubilee op jouw ray 2 past want er zat verschil in de referentienummers of iets dergelijks. Ze hebben er ook een youtube video van gemaakt.

1 like

Ik heb een Miltat op een SKX. Dijk van een bracelet.

1 like

Dit soort tips zijn dé reden om HF te bezoeken. Er kunnen me niet genoeg horlogebanden alternatieven zijn!

1 like

Oudere foto van mijn Curator. Heerlijke dresser, maar eigenlijk wat te groot. Ik zou hier wel een gouden ‘president’ bij willen hebben! Iemand?

2 likes