Orient only

Oud en nieuw :sunglasses:

8 likes

8 likes

Eindelijk binnen vanuit Japan: Orient Star “Explorer” 597302-70 CS. Klein, maar fijn :blush:

21 likes

Aantal maanden niet meer om gehad:

8 likes

Wauw wat een mooie Orient Star vooral de indices. Chapó en proficiat met je nieuwe aanwinst. :+1: :checkered_flag:

1 like

Thanx! Hij is echt erg mooi, maar met een diameter van 34 mm is het wel even wennen.

Ooit hoop ik nog eens een mooi exemplaar van de 38mm-versie te vinden, zoals niet lange geleden in het blauwe gedeelte (geplaatst door @CedricR) te vinden was:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-orient-star-explorer-jdm/336951

Dat vind ik de perfect maat. Daarnaast is dat model nog een stapje hoger in afwerking.

4 likes

Tot dan lekker genieten van deze beauty :+1:

1 like

Blijft zoooo lekker.

10 likes

Dit was mijn eerste Orient. Er zouden er nog veel volgen.

10 likes

12 likes

17 likes

Dat contrast is mooi: zwarte ring en sundials in het zwart.

1 like

IJs en weder (en corona) dienende, volgend jaar eindelijk weer naar Noorwegen.:bouvet_island::slightly_smiling_face:

archieffoto.:wink:

14 likes

Supergaaf deze.

Voor mij helaas net te groot!

11 likes

Wat een beauty dit! Hoe het licht speelt met die blauwe wijzerplaat :star_struck:

1 like

Twee Bambino’s IV
Blauwe plaat. ORIENT FAC08004D0, F6724 uurwerk , 42mm, 22mm lugs
Grijze plaat: ORIENT FAC08003A0, F6724 uurwerk, 42mm, 22mm lugs

10 likes

:stuck_out_tongue:

12 likes

Dag beste mensen, ik heb een vraag over mijn Orient Kamasu Maroon. Ik wil hem volgende week in het blauw zetten maar bij het maken van de foto’s viel me iets op, ten eerste de caseback:

Wat is dat gare dingetje in het midden? Ik zie het op geen een andere caseback voorbij komen?

En heeft iemand toevallig een foto van zijn/haar kamasu uurwerk? Ik ben benieuwd of de ring van het uurwerk klopt:

Alvast dank

3 likes

Restanten van het stickertje dat er normaal zit?

4 likes