Orient only (Deel 1)

Heb maar weer eens een Bambino gekocht. Mooie 21mm band met vouwsluiting erbij. Blijft toch een mooi horloge.

17 likes

10 likes

Ik ben me aan het Oriënteren sorry, kon het niet laten :see_no_evil: op de RA-AA0914E19B.

Ik heb een aantal posts naar boven gescrold maar deze maar 1 keer tegengekomen. Zijn er meerdere met dit horloge en wat vinden jullie er van?

Ik ben namelijk op zoek naar een mooie duiker als cadeau met een budget van ca. €200. Momenteel te vinden voor ca. €225 op Amazon.

Alvast bedankt!

7 likes

Vandaag werken we aan het Benefit Program voor onze Orient distributeurs in Europa
image

Vandaag deze binnen gekregen

14 likes
1 like

7 likes

10 likes

vandaag maar weer eens deze Mooiert… !!

19 likes

Ik vind ze wel leuk🤗 ( ben dan ook een skir persoon)

9 likes

Zeker mooi. Als liefhebber van Orient
spring de :star: er bovenuit. :+1:
Zelfs 2 in collectie.

1 like

Blijft een prachtig horloge!

1 like

Het is ook geen Orient, maar een Orient Star :wink: Blijft een klasse apart voor mij en eigenlijk zou het een eigen topic hier op HF moeten hebben. :smiley:

2 likes

Volledig mee eens. :pray:

1 like

Sinds kort een OS300 toegevoegd aan de collectie. Tijdje terug al paar maanden geleend van @i_d_k maar nu mijn eigen exemplaar.

Nu heeft de stalen band wat lichte sporen door onkundige juwelier. Iemand idee of er nog ergens losse schakels of complete band is te krijgen?

Overigens nu op een Hirsh Pure, draagt top

9 likes

Blijft de mooiste duiker die zij hebben gemaakt. Proficiat :partying_face:

Ik hoop dat zij ooit nog eens terug gaan naar het maken van dit type model.

1 like

Tijdje niet gedragen, daarom vandaag maar weer eens om.

12 likes

Gefeliciteerd !
Ja mooi is deze hé heb hem ook.
De stalen band is gewoon nog te koop.
Orient SETBW01 • Officieel merkdealer • Horloge.nl

2 likes

Top! Kon ref niet vinden dus dat maakte zoeken wat lastig. Maar goed om te weten dat ie nog gewoon wordt gemaakt. Ga ze ook maar ff mailen of er ook losse schakels zijn

1 like

Een vraag voor de Oriënt allesweters op dit forum.
M’n Lief heeft sinds het overlijden van haar vader een van zijn ‘werk’ horloges onder haar hoede.
Zie foto’s
Kan iemand ons meer over dit specifiek ‘OS 212’ model vertellen?
We hebben het indertijd bij ClockWise in Hellevoet laten servicen (we woonden destijds daar, dus dat was een logische keus)
En Ruud wilde het toen graag van ons overnemen.
Maar ja, de sentimentele waarde is natuurlijk onbetaalbaar.

anyone?

4 likes