Orient only

Gr. Marc

13 likes

Die lijkt erg op mijn allereerste echte horlogeā€¦ Blauwe plaat als ik het me goed herinner. Ding had vochtschade maar wellicht nog te gebruiken voor onderdelen. Moet ergens liggen, zal een foto maken als ik 'm vind :wink:

1 like

Hey Jeroen!
Dat zou echt superhandig zijn :+1::+1:
Laat maar even weten.
Grt Richard

1 like

ā€˜Poor manā€™s Subā€™

11 likes

Crosspost

7 likes

Cross post

Mako I ā€˜Pepsiā€™

5 likes

10 likes

Tijd om af te koelen

5 likes

6 likes

Oriƫnt EV0J001B, zeg maar de Oriƫnt Presidential day-date, lekker fout en mooi tegelijkertijd.

7 likes

Leuke orient, maar waarom kan dat bandje niet een beetje losser? Ik zie zoiets af en toe passeren en kan er niet goed tegen. Het is zoals een broek die te veel spant. Dat moet toch super irritant voelen na een tijd.

Vertekend beeld, haat het ook als ze te strak rond de pols zijn. Maar dit is een nieuw bandje dat zich nog een beetje moet ā€˜zettenā€™ en ā€˜rondā€™ worden :wink:

1 like

Hier ook zoā€™n foute gekocht :slight_smile:
Was vooral benieuwd naar een 36mm oyster case.

6 likes

Ha zo, sorry voor de commentaar. Te vroeg geoordeeld :smiley:

1 like

Nog eentje van dit mooie horloge, helaas geen AR-coating op het saffier dus heel moeilijk te ā€˜vattenā€™ in volle glorie op foto. Maar dit is een mooie poging.

4 likes

Ze zijn wel een beetje fout, maar hoe meer ik er naar kijk hoe aantrekkelijker ze worden. Heb net ook al zitten kijken waar er een te kunnen kopen.

Zou dan graag deze willen:

7 likes

Hier vind je een aantal modellen (daar heb ik hem ook vandaan).
Levertijd is paar dagen, maar je krijgt wel wat invoerrechten (40 euro ofzo).

De versie die je wil hebben wordt niet meer gemaakt.

http://www.creationwatches.com/products/search/results.html?search_in_description=1&keyword=orient+oyster

http://www.creationwatches.com/products/search/results.html?search_in_description=1&keyword=orient+president

1 like

Hier was ik inderdaad al terecht gekomen. Maar jij hebt er nog 40 euries bovenop gekregen??

Ja klopt, maarjah dat kan je verwachten uit singapore.

1 like

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je deze hebt aangeschaft???