Orient only

Nog maar een dagje.

Lekker die blauwe sunburst in het zonnetje!

12 likes


Vandaag de witte OSD​:sun_with_face::yum:

13 likes

7 likes

De Orient Bambino komt nu ook in 38mm. Ik vind de gouden wel mooi, wat vinden jullie ervan?

https://orient-watch.com/Collections/ORIENT/Classic/ORIENT%3A-Mechanical-Classic-Watch/p/RA-AC0M01S

6 likes

Heel geslaagd. Vind sowieso alle iteraties van de Bambino’s mooi.

Van deze gouden vind ik het net jammer dat de case back zilver is.

Deze twee uit de nieuwe 38mm collectie komen wel in de collectie:

4 likes

Als ze nu ook nog eens afscheid zouden nemen van die datum… Of er op zijn minst een mooi venster omheen zouden zetten.

4 likes

Ik heb toch niet te klagen met mijn bambino qua datum venster. 42 mm is alleen te groot

6 likes

Mooie Bambino. En eindelijk wijzers die lang genoeg zijn :+1:

1 like

Wel een fatsoenlijke bandmaat of weer een 19 of 21 mm ?
Dat is zo jammer.

1 like

8 likes

Blijkbaar 20 mm

3 likes

Dat zou heel erg mooi zijn

Zouden vanaf juli op de markt moeten komen.

1 like

Ik doelde op echt opgelegd venster, niet een geprint kadertje om een uitgestansd vak :wink:

1 like

Oké ja snap ik. Kan dat wel in die prijsklasse?

Tuurlijk maar het gaat (ietsje) ten koste van de marge dus kiest men voor deze oplossing.

Lug maat is bij deze nog niet duidelijk. Wat ik merkte bij de TriStars is dat de officiële 19mm te klein is. Dat er eigenlijk een 20mm op moet.

We zullen zien als er meer specs komen.

Edit:
The new model finally features dimensions that should be embraced as truly classic proportions: 38.4mm width, 44mm length, 12.5mm thickness, and a standard 20mm lug width.

1 like

Zou mooi zijn als het 20 mm is.
Altijd een mooie dresser gevonden, de 42 en 40,5 gehad en die waren ergens altijd een beetje uit proportie voor mij.

Deze ga ik zeker volgen.

1 like

15 likes

Prachtig.
Als je de witte nog eens weg wil doen laat maar weten.

2 likes