Orient only

Mooi👍🏻

2 likes

Bedankt. Het is lastig om hem in deze kleur te vinden maar ik kwam hem na 2 maanden zoeken ineens tegen op chrono24.

1 like

De OS maar eens op een groene band gezet, en was aangenaam verrast door de kleurencombi :slightly_smiling_face:

19 likes

Worldtimertje

15 likes

Prachtig!
Zou ik ook nog wel willen in het rood.
Vindt ze nergens , overal uitverkocht.

Je kunt nog altijd misschien voor de HFLE2020 gaan. Dat horloge heeft ook een mooie rode wijzerplaat. :grin:

1 like

Ik was beetje aan het kijken voor een gebruikte osd. Saturation diver dus. Maar nu zie ik dat indien je een clickspring voor je bezel wilt vervangen je een hele nieuwe case voor de horloge moet kopen. Bizar toch? Denk dat ik dan toch oversla.

https://forums.watchuseek.com/f410/saturation-diver-bezel-spring-help-5024257.html#/topics/5024257

1 like

De saturation is het beste horloge van Oriënt, ik heb de witte en zwarte,
Als je wat aan de bezel krijgt van een Rolex kost het nog veel meer,
Ik zou rustig een saturation kopen als ik een rode kon kopen had ik er 3.
Ik heb toentertijd mijn Seiko mm300 voor weggedaan, misschien wel mooier maar niet beter wel veel duurder.

8 likes

Staat er 1 te koop hier een zwarte. Voorlopig nog even sparen. Blijft toch wel mijn aandacht trekken die OSD.

2 likes

Ik heb deze Triton afgelopen week via het forum overgenomen. Dit is mijn tweede Orient en de prijs-kwaliteit verhouding is weer super.

14 likes

Ik moet zeggen dat die saturation divers blijven lonken… Mss mijn turtle er toch eens op inruilen :grin:

2 likes

Een turtle is natuurlijk een leuk horloge, maar in vergelijking met de saturation is het speelgoed.
Kijk eens bij de reviews.:+1:

Wss :blush:
Maar draagt comfortabel, de enigste reden dat ik nog twijfel

Ik vind van wel, beter dan de mm300 sbdx017.

1 like

Ik vond hem uiteindelijk op Chrono24 bij Perfuwatch uit Spanje voor €219,-
Er is ook een adverteerder uit Singapore die ze voor meer dan het dubbele aanbiedt. :open_mouth:
Wat je ook kan doen is jezelf op de mailing list zetten van SeriousWatches, dan krijg je bericht als hij er weer is.

1 like

Top! Dank je voor de info.
Zal ik gelijk even uitzoeken. :grin::+1:

1 like

Hij is ook gewoon op eBay te koop voor €229.

1 like

🥳 gefeliciteerd. Heel mooi. Ik zit zelf nog te denken om een zwarte er bij te nemen. Maar misschien komt er nog wel een Triton/neptune 2 aan binnenkort (:blush:). Je weet maar nooit. De ray en Mako hebben beiden een tweede versie. Of misschien wel een nieuwe OSD? Ik blijf het merk orient in ieder geval volgen. Ik heb nu een triton en een skx en aan het snuffelen voor weer een mooie duiker erbij.

1 like

Heb je een link naar de verkoper?

1 like
1 like