Oriënt is z’n prijs dubbel en dwars waard. En ik vind t voor een Oriënt star best nog meevallen! Het is namelijk de luxe lijn van Oriënt.
Met welke verkoper heb he contact gehad? Als ik zo vrij mag zijn.
Gr Wouter
Oriënt is z’n prijs dubbel en dwars waard. En ik vind t voor een Oriënt star best nog meevallen! Het is namelijk de luxe lijn van Oriënt.
Met welke verkoper heb he contact gehad? Als ik zo vrij mag zijn.
Gr Wouter
Ik begin ook steeds meer ogen te krijgen voor Orient. Naar mijn mening maken die echt hele mooie afgewerkte klokken.
De leverancier waar ik contact mee heb gehad is www.SeriousWatches.eu. Ik heb er totaal geen belang bij om dit te noemen, maar als je het vraagt krijg je van mij hier gewoon antwoord op.
Groeten,
Dimitri
“vond ik toch best hoog voor een Orient.”
Je kan het met Orient zo duur maken als je zelf wil. En je krijgt altijd waar voor je geld is mijn ervaring.
Wat dacht je van hun automatische chonograaf? Kost een zo een 2000 dollar.
Een ander adres (in Europa, dus zonder import-complicaties) is:
Heeft in Duitsland een goede naam. Hebben dit model overigens ook niet op voorraad, zo te zien. V.w.b. het horloge, heel mooi. Z’n geld waard IMHO.
Een ander adres (in Europa, dus zonder
import-complicaties) is:Heeft in Duitsland een goede naam. Hebben dit
model overigens ook niet op voorraad, zo te zien.
V.w.b. het horloge, heel mooi. Z’n geld waard
IMHO.
Wat ik begrepen heb is dit model alleen nog maar te koop in de VS en Azie en nog niet in Europa…
Groeten,
Dimitri
Ja lijkt mij wel, wordt alleen anders genoemd…
Voor Oriënt kan ik je seriouswatches aanbevelen.
Ik begin ook steeds meer ogen te krijgen voor
Orient. Naar mijn mening maken die echt hele mooie
afgewerkte klokken.
De leverancier waar ik contact mee heb gehad is
www.SeriousWatches.eu. Ik heb er totaal geen
belang bij om dit te noemen, maar als je het
vraagt krijg je van mij hier gewoon antwoord op.Groeten,
Dimitri
Ik heb er ook geen belang bij, maar als Oriënt voorbij komt wordt ik altijd weer een beetje nieuwsgierig Bij serious watches zijn ze zeker bereid je te helpen mocht ie niet 123 leverbaar zijn. Ik heb de afgelopen dagen ook een zeer goed contact gehad over een ander horloge. Nogmaals, ik heb er geen belang bij, maar ik vind deze verkoper echt een aanrader!!!
Gr Wouter
Heb toevallig ook naar dit model gekeken, lijkt me erg mooi! Er is ook een variant met een carbon-dial, vond ze beide prachtig.
Erg mooi en voor een Orient Star is het niet duur.
Heb zelf een Orient bambino gehad en heb de Orient Star Somes.
Prima kwaliteit!
“vond ik toch best hoog voor een Orient.”
Je kan het met Orient zo duur maken als je zelf
wil. En je krijgt altijd waar voor je geld is mijn
ervaring.Wat dacht je van hun automatische chonograaf? Kost
een zo een 2000 dollar.
http://watch-tanaka3.sub.jp/orient/WZ0031DS/001.jp
g
soms begrijp ik louis wel een beetje als ie seiko afkraakt.
bij dit model heb ik ook van dat t net niet is. een combinatie v dingen die voor mij geen mooi geheel vormt.
de orient a la aqua terra vind ik wel weer mooi.
Hallo Dimitri,
Ben je nog steeds op zoek naar dit horloge?
Zo ja stuur mij dan maar en PB. Ik heb er een beschikbaar.
drie jaar later …
Oriënt is een topmerk.
Ben er twee aan het verkopen.
Maar dan heb ik nog steeds mijn Mako XL en de nieuw Mako USA met witte plaat komt er aan
hoe koop je de Mako USA?
De vrouw van mijn collega, haar zus woont in Amerika, Minneapolis. Zijn schoonzus dus.
Mijn collega en zijn vrouw zijn naar Amerika en Canada op vakantie geweest en een paar dagen gaan logeren bij die vrouw en haar gezin.
Ik heb mijn collega gevraagd, of zijn schoonzus het horloge wilde bestellen. Ik heb het geld overgemaakt en zo gezegd zo gedaan.
Volgende week ga ik weer werken en krijg ik het klokje.
Horloge is op de website namelijk alleen maar in/vanuit de USA te bestellen.
ja, daarom vroeg ik het, ook maar eens collega’s vragen in de US
Moet je doen. Maar let wel; wanneer diegene het klokje met de post naar jou toe verstuurt heb je kans dat je nog 21% btw moet betalen aan de postbode.
Stopt iemand het klokje in zijn/haar koffer op de terugreis naar Nederland, heb je kans dat de douane het klokje over het hoofd ziet en je dus geen 21% hoeft te betalen.
Dat laatste is bij mij het geval.
Mazzelpik ben ik in dit geval
I have owned the version you want and it was a great piece. In the search for some others I eventually moved it along.
I missed it so replaced it with this one.
http://m9.i.pbase.com/o9/10/573910/1/159910329.8rzncboh.OSRubyWine.jpg