Orient Star Horloge maker gezocht

Beste HF leden,

Ik ben op zoek naar een horlogemaker die een poging wil wagen 2 oude Orient Star horloges te repareren. De officiële tak van Orient wil zich er niet aan wagen, aangezien het horloges zijn die exclusief in Japan zijn uitgebracht. In beide gevallen blijft de datum hangen (de Silvere plaat deed het laatst opeens wel en toen niet meer) bij de ivoorkleurige lukt het niet altijd om de kroon er goed uit te trekken, verder lopen ze naar mijn idee prima, maar dit is voor mij ook niet erg belangrijk… de tijd kan ik immers ook op m’n telefoon zien ;D. Ik heb eventueel nog een waar een nieuw glas in geplaatst moet worden, maar ik heb begrepen dat dit erg lastig gaat worden, aangezien je deze niet zomaar kan bestellen. Mocht er iemand zijn die weet waar ik deze pareltjes zou kunnen laten repareren stuur mij een berichtje s.v.p :smiley:

2 likes

Ik ben op de hoogte van deze kaart! Maar helaas woon ik in Groningen en heb ik weinig keuze voor mijn reparaties, vandaar dat ik hem hier toch even op heb gegooid.

Als je op de kaart kijkt, zie je in ieder geval 3 adressen, waarvan 1 in Groningen.