Orient Star RE-AV0001S Classic. Laatste kans: € 299,-.

Het is en blijft een heel mooi horloge maar ik ben een beetje uitgekeken op dat open heart, dus deze mag naar een andere liefhebber.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Orient Star RE-AV0001S Classic
Diameter: 40 mm
Leeftijd: ca. 2½ jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2021
Factuur en/of certificaat: nee
Compleet met gestempeld maar oningevuld garantiebewijs van de verkoper PerfuWatch Spanje
Originele doos en/of eventuele accessoires: luxe doos. omdoos, hangtag, user manual
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerde verzending, kosten koper. Eventueel ophalen in Veldhoven
Conditie (krassen, werking etc): Hier en daar een paar haarlijntjes, op het oog nauwelijks zichtbaar
Soort uurwerk en kaliber: automaat, Oriënt caliber F6F42. Power reserve 50 uur
Vraagprijs: € 349,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Upje

Moet zijn
Leeftijd: 12-2021 (toen door mij nieuw gekocht)

Is de vraagprijs een struikelblok? Doe dan gerust een bod; onderhandelen is onderdeel van het verkoopproces.
Nieuwprijzen voor dit horloge bewegen zich momenteel rond de € 700. Op C24 € 666 + verzendkosten; horloge.nl € 715.

Weer even een upje.

Advertentie omhoog en prijs omlaag naar € 325,- voor deze fraaie klassieke Oriënt Star!

Laatste Upje en laatste prijsverlaging: nu voor € 299,- incl. verzekerde verzending binnen Nederland.
Bij geen interesse gaat hij terug de doos in.