Orient Sun and Moon v2 blue dial 160 euro

Te koop:

Merk en model: Orient Sun and Moon v2 blue dial
Diameter: 42mm
Leeftijd: april 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2019
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only. Horloge komt op originele blauw lederen Orient band en originele sluiting
Verzendkosten of afgehaald: Liefst ophalen in Leuven. Verzenden kan ook. Verzenden op kosten en risico van kopen
Conditie (krassen, werking etc): Horloge heeft een prachtig blauwe sunburst dial en is in zeer goede staat. Op de linkerkant van de kast is een klein veegje aanwezig en op de sluiting zijn er wat veegjes aan de hoeken zoals op de foto’s te zien is. Bij dragen is dit nauwelijks merkbaar.
Soort uurwerk en kaliber: Orient 46B40
Vraagprijs: 190 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





7 likes

een goed bod mag ook hoor :slight_smile:

up