ORIS only - deel 2

Deze dan nog maar omdat ze er zo mooi op staat.

17 likes

12 likes

De Oris James Morrison Limited. Best een aardige dresser, met name het glas is fraai.

26 likes

Heel fraai inderdaad!

Als ik maar een horloge zou mogen hebben, dan is het mijn zwarte 65. Niet mijn 65 Honey, niet mijn bb58, niet de IWC, maar deze. Iedere keer als ik deze om gesp word ik blij.

24 likes

Hoi Robin,

Het is ook een heel mooi horloge inderdaad. Maar wat jij zegt heb ik nou ook altijd met mijn horloges. Ik heb best wel een paar wat duurdere merken, maar als ik een Oris aan doe word ik ook altijd blij! :+1::blush:

3 likes

#metoo

10 likes

Zit echt te kriebelen om zo een 65 erbij te nemen naast de aquis :scream:

7 likes

Ik kan daar wel over meepraten, meestal heb ik hem een dag of 2-3 om, na een paar dagen wat anders voelt het wel weer goed om deze te dragen.

10 likes

Dat is iets wat Oris echt goed kan! Ik moet ook elke keer glimlachen als ik naar mijn Chronoris kijk :smile:
Maar toch worden ze geflipperd voor duurdere en andere uurwerken… niemand ontsnapt aan de macht van de marketing zeker?

2 likes

Mooie 65 deal in het blauwe gedeelte :heart_eyes:


Nu denk ik ook te weten wat ik vandaag kan ophalen bij het PostNL afhaalpunt (de Oris kalender).
Voor nu even een foto van mijn huidige dagelijkse favoriet :slight_smile:

11 likes

Ik heb hem nog niet. Zal dit jaar wel geen geluk hebben :weary:

Yep :point_up_2:t4:

1 like

Neem dan een originele 65, met de stoffen band erbij heb je een heerlijk zomerhorloge qua uitstraling!!

7 likes

Aquis rules :facepunch:

15 likes

Yup ! :facepunch:

13 likes

#metoo😁

15 likes

Mijn eerste Oris.

26 likes

En niet zo maar 1👌

1 like