ORIS only - deel 2

5 likes

thnx, alleen op leer idd. Staal nog eens erbij kopen.

1 like

Stunning

Maar ik vind de Pilots vaak zo groot, té groot

Baal ik beetje van, wanneer ik op de Oris site kijk

1 like

Whoww welk model is dat ?

Prachtig horloge :thinking:

Dit is een contender

Blue Train, hommage aan John coltrane. 1/999

Hij is prachtig inderdaad. Heel veel plezier ermee gewenst!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

9 likes

Voor mij deze voortreffelijke Deauville vandaag…

… met daarnaast op deze tijd van de dag natuurlijk een heerlijk aperitief.:slightly_smiling_face:

Fijn weekend!:+1:

13 likes

Welkom terug Harry!

Hoi Bas,

Dank je!

Mijn likes zijn op, dus ik doe het op deze manier: :+1:

PB volgt. Fijn weekend :slightly_smiling_face:

1 like

Even ‘vloeken in de kerk’ dan maar in het Oris topic, maar dat is toch wel de Sub om eerlijk te zijn :see_no_evil:

2 likes

Ik anders duidelijke overeenkomsten tussen deze dikke Oris en een Sub en dus snap ik het best.

Beide ontzettend waterdicht wat in jou werk werk en tijdens jou weekend activiteiten een zeer, zeer belangrijk detail is… :thinking:

Zonder gekheid, deze Oris geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als mijn skyracer.
DE polskeuze als er gewerkt gaat worden, als er andere inspanningen verricht gaan worden.
Krasje, hapje, deukje mag gewoon… geeft alleen maar karakter. Totaal geen punt. Gewoon doen!

Ik vind het echt een geweldig gave beater. Heerlijk!

En ja de Sub, Poe zeg die vind ik met elke foto die ik zie mooier worden.

2 likes

Zogenaamde sfeerfoto :sunglasses: op een steen. Net echt :nerd_face:

14 likes

Vergeet je datum niet te verzetten. Anders loop je in deze feestmaand achter de feiten aan. :wink:

2 likes

Lazy Sunday met Oris en The Cure

8 likes

5 minuten later :

En weer terug in de kist…

8 likes

11 likes

17 likes

Zoals je denkelijk weet deel ik die Rolex liefde met jou.:wink::+1: Maar daarna… na Rolex… is het toch wel ORIS voor mij…:blush:

1 like