ORIS only - deel 2

De oude ziet er in sommige opzichten frisser uit :wink::grin:

Dat zou in alle opzichten moeten kloppen, de ‘oude’ is minder gedragen dan de ‘nieuwe’ inmiddels :wink:

3 likes

Wat vinden jullie van dit bandje? Ik weet het nog niet. Het heeft wel wat, maar in bepaald licht voelt het ook weer een beetje fout.

8 likes

als je er sokken in stijl bij doet dragen vind ik het mooi.

9 likes

Ik hou wel van foute dingen, maar dit gaat mij te ver :smirk:
Het kan, maar je moet er het type voor zijn met de juiste kleding. Ergens diep in mijn fashion genen zegt iets dat het moet kunnen.

2 likes

Staat op zich niet verkeerd, maar het moet wél bij je passen. Bij mij zou het misstaan, maar bij een jonge gast zou het denk ik best kunnen. :slightly_smiling_face:

1 like

Dit

En dit zit ik dus ook mee. We gaan het gewoon doen :v:

2 likes

Ik heb dankzij het advies van @anon53002072EV matching sokken incoming :wink:

Ik ben een jonge gast maar niet erg avant garde dus we gaan zien wat er gebeurt. Vooralsnog proberen we het :grin:

1 like

Goed zo… is leuk man.

1 like

Dat is toch juist het leuke van banden kunnen wisselen. Vandaag draag je deze foute, morgen weer een ander. Moet wel zeggen dat ik hem meer voor de zomer vind, maar smaken verschillen.

1 like

Helemaal mee eens maar ik vertik het om een duiker op leer te zetten dus dan komen we bij dit :sweat_smile:

Ik wil de stalen band overigens nog wel een keer proberen, wie weet bestel ik die nog

1 like

Heeft toch wel wat weg van deze Oris nato


Ik zeg, prima :ok_hand:

6 likes

Tja. Ik weet dat er veel weerstand tegen is. Maar was wel normaal vroeger dat een duikuitrusting met leren riemen was. Dus waarvoor dan niet ook het duikhorloge.

Maar op een sub vind ik leer :-1:
Op een panerai een stalen band juist weer :-1:
Maar die 65 kan in mijn optiek alles hebben.

1 like

Die movember edities zijn ook echt vet. Ik vind die van jou beter passen maar hij hoort er tenslotte bij :ok_hand:

1 like

Wie weet heb ik gewoon nog niet de juiste gevonden. Ik heb nog niet echt iets gezien dat me kon bekeren :sweat_smile: ik denk dat ik leer net te dressy vind.

Van Crown & Buckle???


X-post van mijn Instagram

6 likes

Nee nog nooit bij hen geprobeerd. Deze komen van cheapestnatostraps.

1 like

Ah ok, dacht in wat sluitingen de sluitingen te herkennen die de chevron straps van C&B hebben. Hoe is trouwens de kwaliteit?? nog nooit iets besteld bij cheapestnato.

De nato’s zelf zijn prima en ze heeft daar ook verschillen in kwaliteit tussen zitten.

Dit is een standaard kwaliteit NATO en voelt vooral wat ruwer aan, oogt overigens ook stoerder (imo dan).

Even klikken voor alle plaatjes.

Dan heb je de premium NATO, iets zachter maar heeft nog steeds een wat meer “rugged” stitch

Dan de deluxe NATO. Deze is verschrikkelijk zacht en is eigenlijk gewoon een seatbelt NATO. Ik vind ze lekker zitten maar ze ogen niet zo tooltastic als de standaard NATO’s. Draagcomfort is er overigens echt.

Ik zou als ik jou was uit de buurt blijven van het spul dat van leer gemaakt is. Ik vind ze matig. De perlons vallen ook tegen maar voor de prijs zijn ook geen wonderen te verwachten.

Verder heb ik alleen nog ervaring met de single pass adjustable strap. Ik vind de sluiting nogal tegen mijn huid drukken maar ze zien er wel erg goed uit:

Sorry, lang verhaal. Ik was enthousiast :sweat_smile:

2 likes