ORIS only - deel 2

8 likes

Ah mijn fout. Ik dacht dat je de gewone Aquis bedoelde. Die 39,5 vind ik wel een sympathieke maat :ok_hand: kiezen tussen een Aquis en een Doxa gaat lastig worden.

1 like

Ik heb de 39,5 mm Aquis met blauwe plaat dagelijks om mijn 18 cm pols, past perfect :ok_hand:

1 like

Hoi Ruben,

Hij valt niet fors en samen met de aparte bandaanzet draagt hij heel plezierig en mooi op de pols. Ik vind hem wel iets dik, maar niet te dik. :slightly_smiling_face:

1 like

Kom in het nieuwe jaar een keer langs om te proberen. Kan je gelijk een Hertog Jan proberen. :ok_hand::wink: Op mijn pols (bijna 21 cm omtrek) ligt hij prima en comfortabel.

Ik ga hem eens proberen! Ik heb tot nu toe alleen de 43,5mm versie gepast, vandaar dat ik zo met dat grote formaat in mijn hoofd zit. 39,5 is heel goed te doen dus ik ben benieuwd :grin:

1 like

De blue dial! :star_struck:
Hier uit het blauwe gepikt, degene met de nato en tropic strap. Ben niet altijd fan van stalen banden, dus deze had toch de voorkeur. Daarnaast een leuke ruil kunnen maken, beide blij :smile:

1 like

Ik heb hem gepast en ik vind de verhoudingen een beetje weird. Ik zou heel graag willen dat ik hem tof vind, maar eerlijk gezegd ben ik er op af geknapt.

Mijn interesse werd gewekt in een Big Crown Pointer Date. Nu blijken er erg veel varianten te zijn voor verschillende prijzen. Ik was vorige maand bijvoorbeeld in Thailand en kon daar een nieuwe (en gegarandeerd echt) kopen voor niet iets meer dan €1000,00. Heb het niet gedaan vanwege mijn onbekendheid met dit/deze model(len). Tweede hands zie ik ze vanaf zo’n €800,00 tot €1500,00.
Is er ergens terug te vinden welke modellen er zijn en wat hiervan de prijzen zijn?

2 likes

Als je het hebt over list dan op Oris.ch of anders bij de bekende nederlandse dealers o.a. Juwelier van Willegen

1 like

Nice! De blauwe vond ik ook erg mooi. Ik ben normaal ook niet zo van de stalen banden maar ik wil die voor de 65 toch wel een keer proberen :ok_hand:

1 like

Bedankt zoiets zocht ik :grinning:

Klopt het dat Van Willegen de listprijzen hanteert?

1 like

Ik geloof van wel!
Neemt niet weg dat er vast nog wel korting te krijgen is :wink:
Wat je ook kunt doen is Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam even contacteren als je een specifiek model zoekt

2 likes

Ben me nog aan het oriënteren.

Ik zag ik het blauwe gedeelte 1 staan met een grijze wijzerplaat die ik heel mooi vind en die volgens de advertentie “mint” zou zijn.

1 like

Je hebt zeker de zwarte dial (nieuwe model) met groene suede band gezien? die heb ik voor 700,- zelfs gezien in azie. Weinig mensen weten er iets van. Leek van buiten niet heel anders. Ik wilde echter de blauwe…

Een ontzettend mooi kerst kado gehad! En dus sinds gisteren eigenaar geworden van deze prachtige Oris Aquis Green.
Wat een prachtige afwerking en wat een mooie groene kleur! Weer een prachtige klok kunnen toevoegen aan mijn collectie!

22 likes

Gefeliciteerd ! Wat een mooi kado !

Van mij ook allen Happy Christmas en een Merry Newyear alvast !
:christmas_tree: :snowman_with_snow: :fireworks:

13 likes

Omdat Oris een heel gaaf merk is maar iedereen er een slaatje uit wil slaan als je ze wil verkopen. Gewoon lekker houden en nooit voor een lowball bod wegdoen.

10 likes

Wooow, ja dat is een beauty :star_struck:

1 like

Top :ok_hand:t4: dat is wel een kado hoor :star_struck:
Fantastische wijzerplaat hè, met dat aflopende glas, schuine bezel…
Welkom in het Orishoekje :sunglasses:

1 like