ORIS only - deel 2

De beste uitvoering in mijn ogen is de Oris Topper edition.
Feitelijk bijna dezelfde als de reguliere, maar zonder datum en daardoor een heel klein beetje platter.

12 likes

Nu vind ik de datum op de Sixty Five niet echt storend
 de oranje lume pip op de Topper dan weer wel đŸ„Ž Toch weer een beetje zoeken om een limited te kunnen maken mi. Daar is de Sixty Five wel ‘goed’ in :zipper_mouth_face:

2 likes

Die plaat vind ik minder
maar het is een leuk horloge dat zeker :+1:t2:

1 like

De topper edition en dan standaard secondenwijzer en bezel insert erin! Perfectie, dat zou een instant buy zijn :smiley: Hoe langer hoe vervelender ik het vind om die date telkens weer goed te zetten en mijn OCD kan niet aan dat die niet goed staat :see_no_evil:

2 likes

Ja daar heb je ook weer gelijk in :smiley: Ik heb de datum niet nodig. En daarbij is de prijs niet zo gehyped

Je wil gewoon een normale 65 no date dus :joy::wink:

1 like

Topper editie? Topper Harley?

Maar ik ga mij ook steeds meer storen aan een datum. Al dat goed zetten om vervolgens niet te gebruiken. Maar wel pietje precies zijn en niet met een fout ingestelde datum rond kunnen lopen

4 likes

Ik doe mee in Oris Only deel 2, met mijn NA

27 likes

:thinking:

Klopt :joy: ik koop 'm direct!

1 like

Vandaag weer de Aquis :star_struck:

11 likes

Lekker :smiley::+1:

10 likes

Ook ik mag, net als @Otter, deelnemen aan dit topic met mijn NA

12 likes

welkom @C-A-B (goed logootje :slightly_smiling_face: ) en @otter in deze ontspannen shishalounge van het forum. Daar waar een discussie nooit verder gaat dan ‘mwah, dat bandje is iets minder mooi dan de vorige’.
Mooie horloges heren :+1:t4:

2 likes

Gezien de recente gebeurtenissen in deze gelegenheden is dit misschien niet de beste vergelijking met dit deel van het forum :face_with_hand_over_mouth:
Wat zeg je van “het wellness” gedeelte van HF :love_you_gesture:

4 likes

Dat klinkt wel relaxed, maar ook zo verwijfd en zweterig :persevere:
Ik heb verdomme een Aquis :angry::muscle:t4:, geen roze Rolex met steentjes.
Een kuuroord is daarentegen vaak een net woord voor een afkickliniek, een relaxclub meestal gewoon een hoerenkast (ook leuk, maar daar moet je mee oppassen - krijgen we dat weer- ).

image
‘Welkom op het altijd ontspannen en romantische tropische eiland Oris’ klinkt misschien een beetje overdreven.
Nah, we komen er wel :sunglasses:

6 likes

Ik zit er anders regelmatig
ook liever dan in de Sisha Lounge :grinning:

Ik krijg al zin om te boeken Frans :beach_umbrella:

1 like

Ook maar weer even meegenieten van het tropische Oris eiland dan maar :grin::+1:

12 likes

Mijn eiland Oris

16 likes

Ok ok :sunglasses::sun_with_face:

12 likes

Die is mooi!
Nog gefeliciteerd

1 like

12 likes