ORIS only - deel 2

Ik zag het net :smile:. Draag hem niet vaak maar als hij weer uit de kist komt en om de pols gaat dan blijft hij weer even favoriet. Inderdaad prachtige horloges :heart_eyes::+1:

1 like

Zeker weten! en het worden t.z.t. ook verzamelwaardige horloges. Het zijn de laatste echte klassieke Oris chronograaf horloges geweest, met hun prachtige guilloche wijzerplaat en cathedral wijzers- en niet te vergeten het bolle acryl glas erop. :slightly_smiling_face: Oris maakt nog steeds mooie horloges, zonder twijfel, maar het is niet meer zo als vroeger… :thinking: :wink:

2 likes

Moeten we zuinig op zijn :wink:. Er komt een tijd dat dit type klassieke chronograaf weer gewaardeerd gaat worden.

1 like

20 likes

Nog even behelpen op deze band. Donkerblauwe croco is onderweg

10 likes

Dat bandje staat ‘m ook goed hoor!

2 likes

Is dit de 43,5 mm uitvoering?

Die uitvoering is niet verkrijgbaar in 43,5mm

1 like

Oké. Moet namelijk alle maten weten van de 43,5. Om ook een band te laten maken. Ben ook nog op zoek naar een vouwsluiting. Ik heb zelf de maten niet omdat t voor geschenk bedoeld is. Wil t laten maken voor een vriend

Deze beauty gekocht voor de aanstaande geboorte van onze dochter. Mijn eerste Oris. Wat een klok zeg, finishing en materialen zijn even next level in vergelijking met mijn huidige bescheiden collectie.

Ik ben er donders blij mee! Nu in de winder tot de geboorte…

16 likes

Mooi horloge maar dat kan niet op tegen het aanstaande geluk :+1:gaat het je eerste worden?

Yes de eerste! Spannende tijd zo, mijn vrouw is nu 37 weken zwanger dus kan elk moment zo ver zijn natuurlijk. En het besef dat je in ieder geval binnen 5 weken vader en moeder bent is best bizar, ondanks de 9 maanden voorbereiden!

Maar laat maar komen, we zijn er klaar voor en kijken er naar uit!

5 likes

gisteren in mijn brievenbus, vandaag bij de hand. mijn eerste oris!

bovendien heb ik deze kleurencombinatie tot nu toe niet zo vaak gezien…

19 likes

Ja geweldig, is echt een heerlijke tijd. Heb het nu 2 x mee mogen maken. En sinds kort ben ik opa dus het gevoel is weer helemaal terug.

1 like

Prachtig!! Ik ben heel benieuwd natuurlijk!

1 like

Koop een rubberen band, stuur hem op naar Ko

39mm

Dat is wel een prijzige oplossing. Dan zou ik met iemand van hier afspreken en de maten opnemen.

@Phyl, afspreken doe ik momenteel niet aan maar als je mij precies laat weten welke maten je moet weten kan ik eens kijken wat ik kan doen. Heb nu een rubberen band op de Aquis met vouwsluiting, maar ik heb nog een losse band.

1 like

Er zit dan ook nog verschil in de oudere 43,5 en de laatste 43,5 Aquis.

2 likes