Grappig.
Had die nato nochtans met de Movember in het achterhoofd besteld.
Ik vind het zelf niet vloeken met de kleuren van het horloge.
Absoluut zo, kleuren staan m prima.
Maar de uitstraling van een NATO vind ik te min voor dit prachtstuk.
Ja de combi qua kleuren is zeker geslaagd
Het is jouw horloge natuurlijk, lekker je zin doen dus
Nu vind ik een nato die traditioneel gedragen wordt ook afschuwelijk met die hoop strap aan de buitenkant.
Daarom draag ik nato’s altijd op de down under-manier.
Beter idd.
Ik krijg t vermoeden dat je ons iets wil tonen of vragen door foto van de achterkant met krasjes e d te plaatsen!
Leuke band. vormd in de loop der tijd mooi patina
Nee hoor, er staan hier 1000 fotootjes van de voorkant van m’n orisjes dus dacht nu maar eens de achterkant
da’s waar
Klopt, heb ook voor het “etalage” model gekozen ipv eentje nog in de verpakking… heb ik alvast ietwat patina.
Net uit de verpakking mij iets teveel glim.
Ga hem gebruiken voor een behoorlijk unieke combi want hij is niet geleverd voor mijn model 65. Maar ik gok dat het een uitermate gave combi zal zijn.
Zin in!
Fototje als t zover is. Ben benieuwd dan naar die combinatie
Ik heb een voorproefje . Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam heeft mij een filmpje gestuurd nadat ik gevraagd had of de combi al bekend of gedaan was.
Hij heeft meteen de band op een 65 gelijk aan de mijne geslingerd en dat was gaaf!
Maak er wel ff een gif van. Paar min geduld.
Hoe was deze standaard dan?
Wel mooi zo met die nieuwe band dan idd. Ko strap is ook mooi. Die krijg ik binnenkort ook nog 1 binnen van ko voor aan een aquis. Dan niet met een buckle maar aan een originele oris vouwsluiting.