ORIS only - deel 2

Helaas niet

3 likes

Zonder gesp twee tientjes meer geloof ik voor een nieuwe…

Deze is hartstikke nieuw, nooit om een pols gezeten, niet ingekort, factuur erbij. Doe maar een bod (geen ruilvoorstellen)

1 like

5 tientjes :white_check_mark:

1 like

De nieuwe aanwinst. De prachtige Clean Ocean met die bloedmooie wijzerplaat. Wat een kleurenspektakel. Zeker als er licht/zon opstaat knalt die echt. Doch zo op mijn thuiskantoor is ie redelijk subtiel. Erg mooi!

Wel even wennen aan het formaat (39,5 mm). Draagt compacter dan ik verwacht had, maar zeker niet verkeerd. Iemand nog tips voor het dragen van de rubber band? Hij is of te los of te strak. Misschien op een andere manier monteren?

27 likes

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Thx!

Mooi hoor.
Is die band niet bijna op de millimeter af te stellen met de gaatjes in de band en de gesp?

1 like

Lijkt er wel op inderdaad, maar de pols zet vaker nogal ‘uit’. En als ie te los is gaat ie vaker hangen van de pols af, als je snapt wat ik bedoel.

Dan de band 1 gaatje groter/kleiner en de fijn afstelling gebruiken? Die rubberen banden zijn inderdaad heel precies af te stellen

1 like

Ja snap je, zelf verstel ik hem dan op zo een moment…

1 like

Ik ga daar eens mee experimenteren thx :+1:t2:

1 like

Gelukkig is dat heel eenvoudig!

Klinkt raar maar als hij net niet lekker zit is omdraaien Vd band vaak de oplossing.

Erg mooie aanwinst :ok_hand: De mooiste dial voor een Aquis imo :star_struck:

1 like

Heb ik net geprobeerd. Nu eens ervaren. Moet ook nog de stalen band op maat maken. Voor nu is het rubber erg kwalitatief en comfortabel.

Dank! Ik vind dit ook de mooiste wijzerplaat. Wat een fenomenale kleur. Blijf je maar naar kijken. Vind de Clipperton ook erg mooi.

1 like

Weer een eens een Aquis proberen. Gewaagde combi maar wel gaaf denk ik.
Incoming:

16 likes

Een van van mijn laatste aanwinsten. Vooral de kleur is (wat mij betreft) prachtig.

14 likes

Ja lekker he, soms lijkt de plaat gewoon zwart en ineens BAM! knalblauw :grinning:

1 like

Inderdaad. Awsome

8 likes