ORIS only - deel 2

Wat een klassieker. Nu al :heart_eyes:

15 likes

Heb zelf een blauwe wijzerplaat, zo ontzettend mooi met de verschillende tinten bij veranderend licht! Soms bijna zwart dan weer licht. Héérlijk

3 likes

Die blauwe zijn wel mooi en het meest gekocht, denk ik.
Maar mijn 65 is ook al blauw.
Welke maat heb jij?

43,5 mm en een blauwe 65 :wink:

Die 43,5 past me ook wel, maar mijn vriendin draagt ook al eens een horloge van mij. Dus die 50 mm lug-to-lug is misschien wat groot voor haar.

Ja dat denk ik ook. Voor mij reden om een 43 mm te kopen😅. Ben voor mijn vrouw aan t kijken maar een BC in 36mm

1 like

Zeker de bracelet in overweging nemen. Ik liet deze op de Movember zetten. Vind ik heel mooi.

10 likes

Dressed down

13 likes

Staat tof :+1:

1 like

Ja, kakigroen met zwart gaat goed samen.

1 like

Het aantal kleuren en versies van de Oris neemt aardig exponentieel toe, dus het zal me niks verbazen dat er meer uitkomt. De 39,5mm vind ik hier op foto’s prachtig ogen, maar om m’n eigen pols vond ik de verhouding niet mooi. Aangezien ik al een blauwe 43mm heb wacht ik ook op een andere kleur 41,5mm :stuck_out_tongue:.

3 likes

Ik hou niet van 2tone, maar voor deze maak ik echt een uitzondering. Schitterend horloge!

1 like

Blijft een enorme klatser die Oris Force Recon GMT.

image

:sunglasses:

12 likes

Dank!

Grappig hoe iedereen hier zo in zijn nopjes is :grin:
En echt, ik ook nog steeds ontzettend happy met die dikke bonk :star_struck:

16 likes

En terecht, hij is gaaf!

2 likes

Zo lekker hè. Raak er niet op uitgekeken

2 likes


Vandaag deze Ortelier weer om gehad, draagt toch wel heel fijn!! De Aquis Chrono (45,5) is meer een avond of weekend horloge. Niet te doen op kantoor :smile:

10 likes


Dat felblauwe lumen is toch ook wel goed hoor :sunglasses:

14 likes

8 likes