Deze voor de wedstrijd?
Of deze

Allebei nou niet echt hoogstaand vakmanschap, maar ik heb het gehad

Als je het instuurt voor de wedstrijd zou ik geen merken tonen…
wedstrijd op het forum de maandelijkse HF foto-challenge
Foto 1 staat het horloge er mooi op maar verder zie je weinig, ik zou dan 2 kiezen voor de compositie.
Heeft er hier iemand een Diver Sixty Five 36mm. met Bronze Bezel? Zit te twijfelen om hier m’n vintage Seamaster voor op te offeren want vind hem toch wel heel erg tof en wil ook eens modern proberen.
Dus zo ja? Foto’s aub!!!
Ik ben benieuwd! Want volgens mij zijn er niet heel veel leden met de 65 diver in 36mm. Heb je het verschil tussen de drie maten al eens gepast?
Ik heb echt minipolsjes en nu 2 stuks 36mm. horloges en dat bevalt me prima. 40mm. is echt de max voor mij, vandaar dat ik op zoek ben naar de 36mm. En ik ben gewoon een groot fan van “kleine” divers zoals de moderne Midsize Seamaster / Breitling Superocean II 36mm. / Tudor Submariner 36mm.
Ik snap het, ik heb zelf ook relatief smalle polsen met 16,5 cm.
Wie weet dat deze diver 65 dan idd een goede optie voor je is! Even goed zoeken wie er allemaal een 36mm variant heeft.
ja he. Dan snapt niemand het. Ok, op jouw advies : foto nr 2.
Aha, haha
Weet iemand eigenlijk ook wat de lug to lug is van de Big Crown Pointer Date 40mm? Ik heb gezocht en zie tussen de 47mm en 48mm, maar geen exacte afmeting helaas
2👍🏻
Dat is exact 48 mm.
Super veel dank!
Kleine spontane Oris meeting vandaag bij @Sjorsson .
Wat een verwennerij voor de ogen en polsen was dat zeg!
Inderdaad! En dan is het nog niet eens ThOrisday
Die Chronoris heeft wel wat losgemaakt moet ik zeggen…
Daar had ik ook last van…
Namelijk de pinpas uit mijn portemonnee .
Snap je, wat een gaaf ding in real live!