Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik heb er nog niks over gehoord of gelezen.
Something coming up? X
Hele mooie Aquis, ik heb lang getwijfeld of ik deze zou nemen
Bij Topper Jewelers doen ze wel vaker samenwerkingen met merken dus het zou zomaar kunnen. Ongetwijfeld US only.
Thanks! Ik ben benieuwd.
Zien we een 65 Diver in het plaatje?..
Zou kunnen! Ze hebben met Zodiac ook meerdere versies gemaakt. Misschien weer een pointer date erbij?
Op de achtergrond zie je een 65, dus het zal geen pointer date zijn. De cijfers en markeringen op de bezel insert zien er ook faux patina uit, dus ik ben benieuwd. Misschien eentje in de stijl van een BB58, kan mooi uitvallen
edit: deze achtergrond dus:
Je hebt gelijk, slecht gekeken van me zeg!
Zou idd kunnen dat ze het gewoon doen met de opgelegde indices ipv de numerals. Al vind ik met numerals persoonlijk mooier
Nee toch, ik kan het echt niet handlen, als er weer een 65 uit komt. Die zal ik dan ook wel weer willen…
de two tone was toch geen blijver, zo heb je direct weer een vervanger
Ja dat viel mij ook al op toen ik wat verder ging zoeken. En de vorige 65-diver was behoorlijk limited met 100 pcs. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden!
Ik had me ingeschreven voor de online presentatie van Toppers Jewelers via Zoom Friday October 9th, at 6PM maar ik kom er net achter dat dat om 03.00 zaterdagochtend (NACHT!) is.
Wel jammer want ik ben wel heel benieuwd waarmee ze komen! Ik hoop eigenlijk op iets vergelijkbaars met de Oris x Hodinkee release van vorig jaar.
Ik weet het niet. Hoewel de geschiedenis zich bij mij eigenlijk toch altijd herhaalt…
Sinds hij er is, draag ik hem dagelijks. Dat blauw met rose goud is echt een geweldige combinatie.
Maar ik twijfel nog!! Zaterdagochtend gelukkig nog geen plannen.
Hoe gaat het met de Honey Robin ?
Nou, de Honey is in afwachting van een bico band, een nieuwe verse. Maarten heeft hem voor me besteld. Ik denk dat de blauwe bico dan verstoten wordt.
Waarom nog een band kopen als je er al een op je blauwe hebt? Nou, dat wisselen is telkens een risico. En een hoop gedoe.
Dus de Honey komt straks weer meer in beeld.