Haha, briljante advertentie weer. Oris met gouden tandwielen en stukjes diamant.
1500,-
Proest!
Oris horloge polshorloge met gouden tandwielen
€ 1.500,00
Haha, briljante advertentie weer. Oris met gouden tandwielen en stukjes diamant.
1500,-
Proest!
Oris horloge polshorloge met gouden tandwielen
€ 1.500,00
dat is dan ook de enige beschrijving die er staat … geweldig
Hoe krijg je het verzonnen
Aanvulling op mijn eerdere post, andere orissen worden in overweging genomen
Ik blijf gek op die dial. Maar echt ‘versatile’ is die niet. Toch echt een zomerhorloge.
Mijn volgende 65 wordt iets saais zwart als Oris die uitbrengt.
Dat is’t zeker! Op de zwarte rubber tropic kan hij de winter ook door gelukkig
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ook al een zwart nato bandje besteld dus ik hoop dat dat hem ook als iets neutraler maakt.
Probeer eens een bruine nubuck. Dat heb ik lang zelf gedragen. Zal eens kijken of ik nog een plaatje kan vinden daarvan.
Edit, al gevonden
Staat ook tof! Dan is het in ieder geval al goed met blauw te dragen.
P.S. Ik hoop echt dat Oris volgend jaar nog met zoiets uitkomt. Of gewoon mat zwart.
Ja maar dan geen handwinder icm schroefkroon
Ja inderdaad dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze nog niet eerder een zwarte matte dial en printed numerals hebben uitgebracht. Naast alle opzichte edities en kleuren.
Wellicht iets vastgelegd met Hodinkee
Hij mag en kan natuurlijk niet exact hetzelfde zijn. Maar maak er een automatisch uurwerk van en een zwarte bezel-inlay en je hebt al een ander horloge.
Is maar net wat er afgesproken is.
Net als de rode RedBar. De coolste kleurstelling en dan ook nog eens uitbrengen in een besloten groep. De andere kon je gewoon krijgen als je snel was. Maar deze was onhaalbaar.
Ik vermoed dat deze kleurstelling niet meer gebruikt mag worden.
Maar IS dat niet meer
Oris Divers Sixty Five
€ 3.200
Vind hem wel grappig, dat zeker.
Maar als was hij volop verkrijgbaar voor eerlijk geld was ik er nog steeds niet aan begonnen.
Vind het geen te gek gaaf gevalletje.
Ben ik nu raar??
In ieder geval geen 3K gaaf…
Benieuwd trouwens waarmee Oris dit jaar komt als Movember editie. Is er al iets bekend?
Nee hoor.
Die prijs wel
Dat is een heel mooi begin !