ORIS only - deel 2

Hoewel ik het leuk vind dat ze hier actief zijn, en de informatie en de winkel erg kan waarderen, verwacht ik niet snel dat ze iets zouden zeggen als: irl is hij helemaal ruk :stuck_out_tongue:.
In 42mm was het nog een mooi doel geweest, maar de op de pols beelden zijn me te fors. Zouden ze geen kleiner uurwerk kunnen maken, met bijvoorbeeld 8 dagen gangreserve?

Ja en waarom 10 dagen gangreserve. Liever idd 5 dagen en 39mm oid. Leuk verkoop praatje 10 dagen power reserve… Dan toch liever een Sixty-five 40mm

PS als je meer dan 10 dagen gangreserve wil, koop dan een quartz :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die hebben ze al… de Cal111 bijvoorbeeld , dan is de case 43mm

2 likes

Oké
10 dagen is 44mm
8 dagen is 43mm

Dan is 39mm… 0 dagen :thinking::roll_eyes::grin:

3 likes

Yep… een 39mm pro pilot zal er niet gaan komen lijkt me. Een pilotenhorloge mag wel wat forser zijn

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook maar een zeurpiet :grin:

1 like

Plaatje van een Oris dan maar weer eens :wink:

13 likes

Het was meer een reactie op de vraag of het horloge al in de Oris Boutique lag.
Persoonlijk vind ik een skeleton niet mooi.

Maar mag een pilotenhorloge een Skeleton zijn :thinking:. Dat komt de snelle afleesbaarheid niet persé ten goede.

1 like

Dat mag ook, maar liever niet… :smiley: Ik vind m prachtig maar erg gewaagd

1 like

imageimage
Wouw, wat een :heart_eyes::heart_eyes::ok_hand:

7 likes

Nee joh, 44mm is prima.
45mm zelfs ook :wink:

Precies :point_up_2:t2::point_down:t2:

Ik vind de nieuwe Pro Pilot X toch stiekem ook wel heel mooi hoor.
Die achtekant :heart_eyes:

Op staal vind ik hem mooier :sweat_smile:

Kortom… weer een geslaagde actie van Oris :blush:

2 likes

Ik heb m met de saffierglazen bezel. Geweldig horloge! Ga je zeker geen spijt van krijgen.

Dat is idd wel jammer.
Andere modellen hebben het allebei er op staan, kan je je ook niet vergissen :sweat_smile:

5 likes

Die ontwikkeling zal wel wat jaartjes gekost hebben.
Toen men begon was vermoedelijk de trend naar grotere uurwerken nog in volle gang.

Nu ben ik benieuwd hoeveel van deze giganten men aan deze prijs kan verkopen. Er is veel moois voor 7k…

Het voordeel voor Oris is: titanium is in elk geval lekker licht. Anders was het net een dumbell.

1 like

Mooi! Alleen is een full skeleton niet helemaal mijn ding. Verder prachig m.b.t. Kast, band, uurwerk😍

Benieuwd of er een hier op het forum gaat verschijnen, prijs is niet mals

@Mikel en @ikrisky

Ik sluit me helemaal en volledig bij jullie aan :heart_eyes::blush:

4 likes

Even tussendoor hoor.

15 likes

Ja, die blijft ook mooi :blush:

1 like

Over grote horloges gesproken. Ik vind deze zo tof! Helaas 48mm😧

11 likes