ORIS only - deel 2

snap ik! mooi.

Op mijn mobiel zag het er wel " aardig " uit, niet echt speciaal, op de pc ineens alsof ie door de ruimte zweeft :joy:
En dat met een Samsung A3 .

2 likes

Kan geen genoeg krijgen van de plaat.

20 likes

Die Tropic staat hem geweldig Robin :ok_hand:

2 likes

Lekker na de bbq in de tuin van ons huisje in de Provence

5 likes

To keep, or not to keep, that’s the question… :roll_eyes:

10 likes

Mogguh :hugs:


40 of 42 mm maakt toch echt verschil

Als je kijkt hoe de lugs zitten.
Bij de 40 zitten deze net iets mooier op de pols.

15 likes

Golden hout :heart_eyes:

11 likes

(Too much (editing) ? )

15 likes

Mooi, zo donker :ok_hand:t4:

2 likes

Waarom de twijfel? Hij staat je super.

1 like

Tsja…

De combi van alles (en zeker mijn voorliefde voor gebold saffier en een coinedge bezel) maken hem echt wel af. Het is een horloge wat op de één of andere manier “tegen je praat” als je begrijpt wat ik bedoel.

Het is alleen mijn perfectionisme wat roet in het eten gooit waar ik op dit vlak slecht mee kan omgaan. Zie de GS titanium (2x harder dan staal en wordt niet donkerder) en na een jaar dragen nog geen gebruiksspoortje. Mijn Rado… Keramiek. Kan tegen een krasje, zeg maar, en verkleurt niet.

Ook al weet ik dat, zoals Oris het zelf aangeeft en ik met de gesp al direct geprobeerd heb, je met een tandenborsteltje met natuurazijn (en daarna goed afspoelen) je de patina goed kan verwijderen en je hem bijna weer (helemaal) in de oorspronkelijke kleur/staat krijgt.

Het idee dat je willekeurige verkleuring ziet/gaat zien. ikweetetniet. :cold_sweat:

Ik kan me niet herinneren dat ik sinds ik lid ben van HF bij een horloge zo getwijfeld heb. :open_mouth:

4 likes

Ah - het bronzen materiaal. Ja, dat is afzien inderdaad. Ik wil je “lijden” best wel even een paar weekjes overnemen hoor, als het je te veel wordt… :sunglasses:

3 likes

Super nice!

1 like

Dank ! Ja, vond het ook wel wat hebben :slight_smile:

2 likes

Lucky shot :smirk:

1 like

Hij doet me iedere keer op een kom tomatensoep denken :smiley:

3 likes

:joy:

Lekker trouwens. Tomaten soep :blush:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

16 likes