ORIS only - deel 2

Prachtig!

Is mijn daily wearer, blijft boeiend.

11 likes

Misschien nog geen slecht idee :rofl: ik doe mee! Wie regelt er een zacht prijsje voor 3 chronorissen, chronori, chron… ? :thinking:

1 like

Wat een mooie Oris is dat!:heart_eyes::ok_hand:

Ik kijk al een tijdje rond om het oude model Chronoris aan te schaffen. Die vind ik eigenlijk nog mooier dan de nieuwe modellen. Ik krijg hem nog niet gevonden voor een normale prijs.

2 likes

Die van mp is wel wat aan de prijs ja

2 likes

14 likes

Ja die vind ik ruim overdreven geprijsd. Ik vind het bod dat hij heeft al net teveel :neutral_face:

1 like

Kan het kloppen dat je deze op marktplaats hebt staan?
Ik kwam net in ieder geval een PP GMT tegen, blijft toch wel een ontzettend gaaf model… :thinking:

1 like

Ik vind 1100 wel een net bedrag.
Maar die bieders kopen meestal toch niet.
Ik zit wel even te kijken naar de stalen band. Die ligt uit elkaar en dat hoort niet zo. Gek

Nee hij staat niet op marktplaats maar ik zit er wel aan te denken om deze eventueel in de verkoop te doen.

Ja dat ben ik, zag hem in 1 keer staan in het blauw en gelijk gereageerd en het is gelukt :sweat_smile:, niet getwijfeld en er gelijk voor gegaan en gehandeld :muscle:. Dus jij had ook interesse , wens je succes met zoektocht , je weet nooit wanneer er 1 langskomt :sunglasses:

1 like

Klopt, die is nog gaver en effectief een chrono, maar moeilijker te vinden… En de grijze wijzerplaat van de Date trekt me ook wel ipv weer zwart.

2 likes

Ik kon er laatst 1 kopen voor €1150. Vond ik net wat te veel, was wel helemaal als nieuw. Misschien toch toe moeten happen 🥴

2 likes

Heel erg gaaf! :heart_eyes:

Dank ! :blush:
Ja ik had zeker interesse, maar totaal geen funds. Had net een andere ORIS gehaald :grin: (NA incoming ! )

1 like

Je maakt me wel erg nieuwsgierig!

Hmmm! Als inruil een optie voor je is en je interesse hebt in een Aquis, dan mag je me een berichtje doen :sweat_smile:
Ik vind de Aquis écht geweldig en zal hem niet snel weg doen, maar die PP GMT heeft ook iets heel erg gaafs…

2 likes

Oe. Vertel vertel vertel…

Vertel nou!

3 likes

Dit wil ik ook wel weten , kom op met het verhaal :sunglasses:

2 likes

4 likes