Thanks, ja maat heb alleen mijn 2 jaar oude mobiel om foto’s te maken. Maar soms zit r een leuke tussen.
Wie spot het niet !
Erg gaaf trouwens !
Prachtige Oris heeft je avatar om
Dit kan je nu nooit meer flipperen.
Gelukkig maar… de horloge portemonnee is toch helemaal leeg hier
Tegen de tijd dat die weer gevuld is laat ik @Jurk wel een mooie nieuwe avatar maken voor jou
Ik ook hoor, ouwe Samsung, maar soms zit er nog wat leuks tussen. Krijg t alleen amper scherp, maar pech.
Hahaha… dat is ook een oplossing.
Hmmm, de datum van mijn Pro Pilot verspringt om 4 minuten voor middernacht. Geen probleem natuurlijk.
Maar wel opvallend
@ikrisky Die van jouw ook ?
Nee, bij mij verspringt die precies om 12.00 uur.
Zowel de datum als de dag.
En uiteraard van harte gefeliciteerd met deze Oris en jouw verjaardag, ziet er erg strak uit, geniet van deze tijd
En alvast gefeliciteerd
Mooi @Myrrhman, staat je pols goed
Voor alle liefhebbers: er staat een blauwe en een bronzen BC Pointer Date en een Aquis Clean Ocean in nieuwstaat bij Jaap (ten2two.nl), grijp jullie kans!
Heeft die bronzen niet hier te koop gestaan? Voor 1099. Dat was een goede prijs.
Het is dat ik mijn oog had op de 1917…
Deze is idd ook voor heeeeel slechtzienden goed af te lezen , ga deze eens aan haar voorleggen. Dank voor de tip!
Mijn Aquis verspringt ook om 3 minuten voor 12, stoor me er niet zo aan. Verschilt wel per Oris, om dat te verhelpen denk ik dat je ‘m moet laten afstellen.