ORIS only - deel 2

Thanks, ja maat heb alleen mijn 2 jaar oude mobiel om foto’s te maken. Maar soms zit r een leuke tussen.

1 like

@Jurk heeft voor mij een geweldige avatar gemaakt, mét fijn oog voor detail! Wie spot het?

8 likes

Wie spot het niet !
:rofl:

Erg gaaf trouwens !

3 likes

Prachtige Oris heeft je avatar om :smiley:

3 likes

Dit kan je nu nooit meer flipperen. :wink:

4 likes

Haha klopt!
Helaas @royke74 :blush:

1 like

Gelukkig maar… de horloge portemonnee is toch helemaal leeg hier :pray:
Tegen de tijd dat die weer gevuld is laat ik @Jurk wel een mooie nieuwe avatar maken voor jou :joy:

3 likes

Ik ook hoor, ouwe Samsung, maar soms zit er nog wat leuks tussen. Krijg t alleen amper scherp, maar pech.

1 like

Hahaha… dat is ook een oplossing. :joy::+1:

2 likes

11 likes

Doet me beetje denken aan de raketa big zero. Misschien is die een leuk idee:

1 like

Hmmm, de datum van mijn Pro Pilot verspringt om 4 minuten voor middernacht. Geen probleem natuurlijk.
Maar wel opvallend :slight_smile:

@ikrisky Die van jouw ook ?

Nee, bij mij verspringt die precies om 12.00 uur.
Zowel de datum als de dag.

1 like

En uiteraard van harte gefeliciteerd met deze Oris en jouw verjaardag, ziet er erg strak uit, geniet van deze tijd :sunglasses:

1 like

En alvast gefeliciteerd :wink:

1 like

Mooi @Myrrhman, staat je pols goed :smiley::+1:

Voor alle liefhebbers: er staat een blauwe en een bronzen BC Pointer Date en een Aquis Clean Ocean in nieuwstaat bij Jaap (ten2two.nl), grijp jullie kans!

3 likes

Heeft die bronzen niet hier te koop gestaan? Voor 1099. Dat was een goede prijs.
Het is dat ik mijn oog had op de 1917…

1 like

Ik mag me ook weer melden in dit topic :wink:

Ps. deze blijft langer dan de Aquis :stuck_out_tongue:

12 likes

Deze is idd ook voor heeeeel slechtzienden goed af te lezen :wink:, ga deze eens aan haar voorleggen. Dank voor de tip!

Mijn Aquis verspringt ook om 3 minuten voor 12, stoor me er niet zo aan. Verschilt wel per Oris, om dat te verhelpen denk ik dat je ‘m moet laten afstellen.

3 likes