ORIS only - deel 2

https://www.oris.ch/en/watchfinder?filters=all,col11

have fun…

MOOI SPUL!!

1 like

JA!!! deze foto maakt veel duidelijk.
PRACHTIG!!

goed gedaan kerel. :heart_eyes:

1 like

ik ga deze vandaag eens omdoen,

12 likes

Mja ok misschien had ik daar moeten beginnen :joy:
Hmm zie dat de rode dial er alleen in 40 is.

Deze heeft ook wel wat :thinking:

Maar die prijsklasse… slik

7 likes

Pointer Date is in principe enkel de complicatie, net zoals date, day date, small seconds, GMT en dergelijke. Het is wel een complicatie die typisch Oris is.

Big Crown is een modelserie van Oris (en eigenlijk wel de belangrijkste omdat deze serie terug gaat tot de begindagen van Oris).

Uit de Big Crown reeks zijn ook afgeleide modelseries ontstaan zoals de BC3 en ProPilot. Voor het complete actuele aanbod kun je het best op de website kijken.

2 likes

Ja die is echt gaaf!
Kost idd wel echt geld allemaal, is het wel waard qua kwaliteit , afwerking en originaliteit .

1 like

Lekker David!

1 like

Thx Robin :+1: Het is enorm genieten. :ok_hand:

1 like

Ik knal mijn Aguis er nog maar ff in:

10 likes

Zo’n 65 is toch altijd smullen he :+1::heart_eyes:

1 like

Mooie shot! Krijg zelf een beetje zin in een Propilot. Ware het niet dat ik mijn Tudor Ranger had die in hetzelfde straatje ligt qua stijl… :thinking::smiley:

1 like

Heerlijk dat groen :star_struck:

1 like

God, die stond mooi. Echt, op dat leer, prachtig horloge.
Maar heurt niet bij mij, helaas :disappointed_relieved: .
Je moet eens gewoon een keertje rustig wat gaan passen. Als ik zie wat jij zo draagt, dan hoor je wel in het Oris hoekje thuis.
De BCPD, diverse modellen 65, de wat klassieke stijlen…passen kan toch geen kwaad :lying_face:

Sixty five spam :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 likes

Die nato … :heart_eyes:

1 like

Zit bij de Oris Movember uitvoering.

De stalen band is er naderhand bij gekocht.

6 likes

:thinking: dat klinkt zoals toen mijn vrouw zei: nee we gaan alleen even kijken naar de puppy’s…

:joy: je kan de rest wel raden!

Ik ga me eens goed oriënteren en moet dan zeker eerst eens passen sowieso. Maar waar eigenlijk?

1 like

Komt de Movember van Willems uit België toevallig?

1 like

Nee van @SuperC Ten2two.

1 like

Ik bedoel de oorspronkelijke AD, op de garantiekaart?
Daar kwam mijn Movember vandaan, dacht dat jij misschien mijn ex te pakken had :smiley: