Ja super leuk cadeau, nu nog ff oefenen
Succes !!
Ben zelf al een tijdje bezig. En elke keer dat ik denk iets te snappen, ligt het toch nog weer wat ingewikkelder
Maar het is een prachtige hobby
Wat wil je weten? Alles?
Ik volg dit model al langer. Er zijn wel wat kleine dingen waarin verschil zit.
Als we naar de opbouw kijken zijn er grofweg 2 verschillende PDās: met kathedraal wijzers en met normale punt wijzers. De kathedraal wijzers is de klassieke uitvoering en mi de mooiste.
Tot oris met de kleurtjes ging spelen waren het allemaal big crown ORIGINAL pdās⦠deze ORIGINAL uitvoeringen hebben allemaal plexi. De huidige nieuwe versie met de kleurtjes dragen niet deze naam en hebben dus ook saffier.
Met alle upgrades/ vernieuwingen zijn er nog wat kleine wijzerplaat wijzigingen doorgevoerd. Opvallendste is dat de oude originals de datum 31 op de 12 uur positie had staan en geen bolle 4 had:
De nieuwe is de datum 1 naar de 12 uur positie en is de mooie kenmerkende bolle 4 erop gekomen:
En zo zijn er nog wat kleine dingen, ik hoop dat dit helpt.
Haha, je kan niet goed de datum zien op die laatste⦠nog een poging
Dat vind ik een van de mooiste kleurstellingen.
Al meer dan eens uitvoerig naar lopen gluren in de etalage
Ah top, die dingen wist ik nog niet! Dankjewel
Jaloers maar is zeker de 40mm? Ben benieuwd, ga je een NA topic maken?
Is idd 40mm. NA topicā¦nee denk het niet eerlijk gezegd. Maar zal lekker veel plaatjes spammenā¦deal?
Beauty!
Das die blauwe van Jaap?
Wie heeft de zwarte die naar bruin neigt?
Yep
Nou vooruit, daar gaat het uiteindelijk om.
Alleen zou het voor mij twijfelen zijn, 36 of 40
Wat is jouw polsmaat als ik vragen mag
Wat is jouw pols omtrek?
Ohā¦hahaā¦mijn is 18.5.
Ja ik dacht āeven polsenāā¦
Mja ik 16,5
Ja dan zou ik waarschijnlijk naar 36mm neigen.
Deze is wel erg mooi eerlijk gezegd, heeft misschien nog wel meer in zich dan een Aquis
Heb deze een tijdje terug omgehad in Movember uitvoering en die vond ik ook helemaal
Persoonlijk vind ik de Aquis iets tĆ© grofā¦hoe mooi ze ook zijn. De BC modellen trekken mij veel meer. De Movember editie is hiervan idd ook heel erg mooi.
Haha dat heb ik ook vaak bij de Aquis modellen, vandaar misschien de 39,5mm
Toch eens overwegen om alles eruit te doen en zoān BC aan te schaffenā¦
Ja de 39.5 is dan idd een veel beter formaat. Die Clean Ocean van Malus en Klokkengek is prachtig.
Ps je weet hoe het vaak bij mij gaat dus wie weetā¦mocht je tzt interesse hebben in de BCā¦