ORIS only - deel 2

Zeker! Verveelt absoluut nog niet.

1 like

Dankjewel! :blush::+1: Inderdaad; ik heb die stalen band vandaag voor het eerst om en hij zit voortreffelijk! En jouw Aquis heeft ook een heel mooie plaat vind ik.:ok_hand:

1 like

Dank je wel! En die SOL van jou is een topper! :+1::slightly_smiling_face:

Dank Gerard! :blush: De schoonheid van de plaat is heel moeilijk op de foto vast te leggen, want hij neemt een enorm spectrum van kleuren blauw aan bij verschillend licht. Echt gaaf inderdaad!

2 likes

Is er een OEM lederen band voor de 65?
Ik denk niet dat ik die kenā€¦

ik had deze erbij gekozen, was ook nog de keuze uit wat lichter van kleur.

in het echt gewoon geen mooie match vond ik.

image

8 likes

Ja, beetje teveel rood in de kleur lijkt me. Vind het ook niet zo mooi.

Zelf zou ik op dat horloge een nog donkerdere band mooi vinden. :slightly_smiling_face:

10 bar :scream:ach moet goedkomen.

12 likes

Waarmee heb je die band gewisseld? Heb jij het Oris tool erbij?

1 like

Super Clean Dream Machine

16 likes

Ik kreeg de Oris tool bij aanschaf van het horloge, bij Eugene van Baal in Nijmegen. Bandje omzetten is in dit geval 2 minuten werk.

1 like

Aha, top.

1 like

Luie zondagā€¦ Nog maar een danā€¦:innocent:

20 likes

Nope, maar smaken verschillen :slight_smile:. De nieuwe band heeft wat roods, wat ik niet vind passen op een oranje achtige plaat. Een zwarte of donkergrijze band zal hij goed moeten kunnen hebben, al vind ik de originele best goed staan.

1 like

Ik vind de nieuwe ook niet een super match om heel eerlijk te zijn. De suggestie voor een grijzen/zwart kan ik mij meer in vinden. De wijzerplaat is natuurlijk mooi van kleur maar wel ietsje moeilijk qua band keuze

1 like

Ik vind donkergrijs wel een goede suggestie. Zal eens kijken of ik zoiets nog ergens heb.

Die nieuwe band is wat te rood, bijna paars.
De oude band juist weer te 70s bruin :thinking:
Maar een foto zegt vaak niet zoveel, dus ik kan er zwaar naast zitten.
De originele van de normale 65 is waarschijnlijk de beste kleur : donkerder, ruwer. Maar dat moet je echt proberen, moeilijk hoor met die kleur.

1 like

Matchen met oranje is lastig.

Al een een zwarte Shell Cordovan band gedacht?

De donkere staat 'm beter en @anon53002072EV nee die kleur is het net niet.

2 likes