ORIS only - deel 2

19 likes

Is er hier op het forum nog iemand voornemens een Pro Pilot X aan te schaffen???

19 likes

Handopwinder, 44mm en titanium. 3 redenen om hem niet te kopen voor mij. Laat ik maar niet weer over de prijs beginnen :smirk:

Is dit je eerste stevige standpunt als ‘Andyman’?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wacht tot ik hem kan begaan voor 4500 - 4800, en als dat moment niet komt - en dat zou natuurlijk kunnen - dan moet ik ook gewoon reëel zijn. Die eerder door jou genoemde 3 redenen zijn voor mij in ieder geval geen probleem :+1:

1 like

Nee… ik ben niet voor dat skelet idee.
Moet erbij zeggen dat ik de Oris de mooiste vind in dit idee. Vind hem zelfs mooi.

Dus nee, maar uitgesloten is het niet.
In een dolle doe eens anders bui kunnen er zomaar gekke dingen gebeuren.

Ja! :sweat_smile:

[quote=“JPM, post:1756, topic:213766”]
Ik wacht tot ik hem kan begaan voor 4500 - 4800,
[/quote]go

Op Chrono24 al aangeboden voor €5450,- (list €6900) dus wachten tot iemand hem koopt en verkoopt.
Edit: Er stond er 1 voor 51××

Tja, hou gewoon niet zo van handopwinders en titanium. 44 mm kan ik met mijn polsjes niet hebben. :smirk:

Maar ga ervoor zou ik zeggen! Ik zie de foto’s graag verschijnen :+1:

Aardig aan de prijs’ in schat tussen de 350,450 euro. ik heb nog 42mm 65 stalen band die ik amper gebruik. Maar ja daar heb je niks aan.

Hey Rik… de band vd 65 kost €265 nieuw. Heb je de Oris Sixty Five verkocht inmiddels ?

Jongens, waar blijven de mooie plaatjes van de Chronoris @illewoare en 65 bico @royke74?

Ik doe het even voor :grin:

20 likes

Morgen eens werk van maken :smile:

2 likes

Inderdaad

9 likes

Klopt, vandaag besteld. 2 weken levertijd.

Deze mag er ook zijn wat mij betreft hoor :hugs:


19 likes

Echt wat een heerlijke knaller is dit zeg.

1 like

Hoi Royke, dat valt nog wel mee’

Ik ga vandaag mijn 2e 65 ophalen in limburg :joy:

Ik heb nog een blauwe 42mm full set idd.

1 like

11 likes

Proficiat alvast

Paspoort niet vergeten dan :joy:

Is dat nog steeds die je van mij hebt overgenomen destijds met de frisse bezel?

Ja zeker!!! Ik verkoop de tudor en 65 blue nooit! Die ik vandaag ga ophalen is voor de handel of me pa pakt hem af, en ik denk dat laatste.

1 like

De nieuwe movember uitgave ziet er weer strak uit :slight_smile:


zie ook: https://www.hodinkee.com/articles/oris-movember-edition-2019

11 likes