ORIS only - deel 2

En hier is de Art Blakey dan officieel! 1000 stuks, 1900 euro retail, zie https://www.oris.ch/en/watch/oris-art-blakey-limited-edition/01-733-7762-4081-set voor meer info en foto’s.
Niet mis!! Ik ken de beste man helaas niet, maar ik vind het absoluut een geslaagde editie.

16 likes

Wooow :black_heart: :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:gefeliciteerd :+1:

1 like

dank

1 like

jantje nico wat gaaf!!!

anders ik wel, erg mooi horloge is dit.

2 likes

Heerlijk ook :+1::+1::+1:

1 like

Nieuwe dresser van Oris (Art Blakey Limited) begrijp de ‘indices’ op de binnenring nog niet helemaal. Lijkt of t op een drum moet lijken.



16 likes

Het is origineel maar wel mooi in zijn geheel vind ik.
Net ff anders, maar niet te gek anders.

1 like

Haha ja van die spanveren

2 likes

Moet hier op gelijken dus, zie de bas drum. Leuk detail!

6 likes

wel lastig om in 1 oog opslag de tijd af te lezen doordat ze niet op de “normale” plaatsen zitten.

5 likes

Naar een idee van @anon53002072EV :upside_down_face:


Ook maar een een flesje Spa er tegen aan gegooid.

14 likes

Super gaaf!

1 like

Ik vind 'm ook prachtig. :ok_hand: Had Van Willigen al gevraagd om prijs en levertijd…:see_no_evil:

3 likes

Mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

En de caseback moet een cymbaal voorstellen.

1 like

Mooie advertentie in een Frans magazine

4 likes

Is ook een prachtig model :grimacing::grimacing:

Foto van gisteren :sweat_smile:

13 likes

Dit soort Orissen zien we hier naar mijn zin te weinig… :grimacing: Deze wordt al een hele tijd niet meer gemaakt, maar was destijds toch wel een van de topmodellen: de Big Crown Chronograph met Valjoux 7750 uurwerkje en prachtige guilloche wijzerplaat. :slightly_smiling_face:

(s.v.p.foto’s vergroten voor meer scherpte)

:+1::wink:

16 likes

Helemaal waar Harry, prachtig gedetailleerde dial zeg :ok_hand:

1 like

Dank je Roy! :slightly_smiling_face: De indices en wijzers zijn (rosé)goud en dat staat heel mooi bij die dial. Alleen erg moeilijk vast te leggen met mijn mobieltje…:grimacing: