ORIS Only - deel 3

@Hornet, ben je Oris AD tegenwoordig?

Overigens jammer, want die roze is cooooool.

1 like

poeh, dat is een heeeeele mooie zeg :star_struck: prachtige rubber band ook :+1:t2:

Oris wilde graag een boutique in Hoofddorp, maar dan met fijne prijzen. Zo gezegd, zo gedaan

2 likes

Eens! Hij is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Shiny :star_struck:

12 likes

14 likes

gaaf!

1 like

Hij is binnen.

33 likes

:star_struck:prachtig :star_struck:

1 like

Oops! Toen ik deze zag liggen in de uitverkoop kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. De foto doet hem geen recht helaas, wat een prachtig horloge.

(er zit nog wat plaksel op)

Met 43,5mm erg draagbaar en naar mijn mening de mooiste Aquis.

21 likes

:grimacing::grimacing::grimacing:

Haha ik haal het er vanavond af. Had wat haast ivm dagje weg.

1 like

Voor de Divers 65 eigenaren, herkennen jullie het volgende? Mijn 65 heeft speling op de bezel (no shit). Alleen niet alleen in de draairichting, maar ook van 12 naar 6, zie bijgevoegd meesterwerk ter illustratie:

Als ik de bezel hier beetpak kan ik hem heen en weer bewegen, hij zit dus niet strak tegen het saffier aan. Stel ik me aan of is dit niet normaal? :thinking:

Veertje versleten , uitgelubberd…
Herken het totaal niet

9 likes

De 65 die ik in de winkel vast had was iets lichter in bediening dan mijn aquis, maar:

:point_up: (die cherry blijft mooi trouwens)

Bij speling in alle richtingen lijkt me toch dat er iets niet helemaal in de haak is.

1 like

Dit is ook een hele gave Aquis. Benieuwd hoe die dial in het echt is. Heb je bewegende beelden?

1 like

Ga k maken …

Heb maar paar sec in deze applicatie .

Het is echt een bloedgeil horloge.
Heel mooi.

7 likes

Heel vet! Gave kleur dial!

Net als de groene van Willem wisselt de dial heel erg van heel donker maar knallend rood (groen bij Willem).

Thanks voor het filmpje

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at ORIS Only - deel 3 (Deel 2).