ORIS Only - deel 3

:heart_eyes: :heart_eyes:
Mooi !!

Gefeliciteerd !

1 like

Mooi hoor oranje heeft wel wat👍

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Mooi! :star_struck: veel draag plezier!

1 like

Tof ding!

1 like

Prachtig!

1 like

Super leuk

1 like

Geen idee, misschien dat @OrisBoutiqueAmsterdam daar wat meer licht op kan laten schijnen.

Maar het is onder garantie gedaan, en nieuwendaal is het officiële service centrum. Dus het lijkt mij dat de officiele oris boutique zeker voor garantie ook bij nieuwendaal uit komt.

En anders, als hij werkt en het is goed en netjes gedaan (voordeel van geen zichtbodem), hij is weer waterdicht. Who cares waar het is gedaan.

Ik weet ook niet waar de kosten liggen. Of dat oris boutique van oris een budget daarvoor heeft, of nieuwendaal. Of dat elk geval apart bij oris gereclameerd word door het zij nieuwendaal of de boutique. Bij auto’s is het vaak dat de dealer claimt bij de importeur en de importeur weer bij de fabrikant.

Verder even afwachten. Vanmiddag keurig rond 12en versprong de maanfase precies op de marker. Dus dat is al een goed teken. Ik moet een vrijdag nog langs de bouw dus dan gaat hij een dag af en dan kan ik zien of dat hij nu ook weer zijn gangreserve heeft. Ik verwacht met een complicatie dat dit wel wat minder is dan 36uur, maar voorheen haalde hij nog geen 24.

4 likes

Iemand toevallig een 65 diver 40mm (met bronze bezel) wat fotos met leuke banden? Ben op zoek naar inspiratie!

Mooi hoor, gefeliciteerd!!

1 like

Vandaag was weer een FratellOris dagje!

Genoten!

22 likes

Blijft mooi! :+1::blush:

1 like

En natuurlijk de originele tropic strap!

20 likes

Thursday Oris-day!

14 likes

Is dit de vario strap? Ziet er goed uit.

4 likes

We doen vandaag alsof de zon schijnt :sunglasses:
@Silodam

18 likes

Jep!

1 like

Ziet er top uit zo :+1:t2:

1 like

Nu het weer kan (en mag), vanmiddag met een collega-(horloge-liefhebber) langs geweest bij @OrisBoutiqueAmsterdam. Gisteren eerst even bellen met Maarten voor een afspraak en meteen geregeld. Het was een gezellig uurtje kletsen over horloges en vooral ook passen en dus ook keuze-stress!
Maar de NA gaat zeker een Oris worden!
Zodra ik de NA in mijn bezit is zal ik dit meteen posten in het gezelligste deel van het forum!
Maarten, bedankt voor je tijd en de koffie!
Mij zie je binnenkort weer langskomen.

7 likes

Ga je ons ook al laten weten wat de NA gaat worden of ben je nog in twijfel?

1 like