Hoi,
Ik heb een leuk idee:
Van @OrisBoutiqueAmsterdam heb ik dit mooie Victorinox zakmes, met Oris logo er op, gekregen.
Kost 50 euro onbedrukt online.
Ik heb al een zakmes, dus doe er niks mee.
Dus wil hem graag aan iemand geven van het forum.
Regels:
Je mag enkel iemand anders nomineren. Dus vertel waarom een ander HF lid dit verdient. De post met de meeste likes aan het einde van de week (vrijdag 1200) krijgt het zakmes gratis toegestuurd.
@flieger63 Hij helpt mij met de messen hobby! Hij heeft er zelf zeer veel gehad, maar zo één als van Oris dat zeker en vast nog niet! Hij verdient hem dus!
Hele mooie actie, daar gaat iemand blij mee zijn. Echt een top zakmes ook trouwens!
Ik gun ‘m hier eigenlijk iedereen, dus ik laat ‘t taggen voor dit mes even aan de rest over
Ik gun hem @Myrrhman. Omdat hij altijd mooie scherpe foto’s post van zijn Oris (ook op insta).
Whoa ! Dank ! Ik kan je post niet liken denk ik. Dat is vals spelen vind ik haha
(Wil dat mes al wel heel lang, dus zal wel goed uit komen )
Gewoon liken die post!
Ik nomineer @anon53002072EV ! (Mits hij dit mes nog nie heeft natuurlijk )
Hans heeft mij zo enorm geholpen met de service / reparatie van mijn Pro Pilot met zijn service-bon !
Wat een held !
En natuurlijk om @anon53002072EV’s prachtige plaatjes die met regelmaat hier voorbij komen !
Zeker !
Ik kan moeilijk liken omdat er een “prijs” aan vast kleeft en ik in de post een nominatie ontvang… dank!
Maar betreffende de service/reparatie van jou Oris.
Graag gedaan.
De service bon heb ik samen met het forum gewonnen.
Dus deze te gebruiken om een mede lid te kunnen helpen vond ik absoluut een mooi en fair iets.
PS, nope dat mes heb ik nog niet.
Erg mooi! Welke versie is dit?
Volgende keer even een doekje over het glas halen, schmutzi