Band gewisseld, wordt ie anders van.
Ook mooi, misschien zelfs wel fraaier.
Dankjewel nog @anon64382793HF voor de ruimte die je me gaf.
Als de TT1 maar niet uit m’n hoofd wil verdwijnen, klop ik alsnog aan.
(Moet je wel dat rubber nog hebben, want dat is voor mij persoonlijk de leukste uitvoering)
Had ik niet gezien, en euhhhh, je hebt gelijk hoor: een superklok
Dank je
Wat een fantastisch mooie Aquis, ik ben jaloers, dit is een graal Oris!
En zeker als het weer door je hoofd spookt net als bij mij de breitling colt vind ik ook zeer mooi en twijfel of ik die aanschaf sta op punt er een aan te schaffen vandaar en dan moet de oris weer plaats maken en hoop ik dat ik geen spijt krijg want het is een geweldig horloge die nie vaak ziet en zeker niet deze staat de band rubber is er ook nog maar ik vind hem op staal super mooi fijne banden van de tt modellen veel fijner als de nieuwere banden soepel en comfortabel
Na drie weken is m’n mooie Oris Complication weer (voor de tweede keer) terug van Oris Service Nederland Erik Nieuwendaal Budel, nu met testrapport. De inside beschadiging is niet meer zichtbaar. Van harte hoop ik dat het horloge nu goed blijft lopen.
Ben blij dat ik hem weer om de pols heb!
Lekker dat de boutigue weer open kan @OrisBoutiqueAmsterdam
Geniet allen van het prachtige weer en de versoepelingen. Maar blijf voorzichtig, aub
Heb eerlijk gezegd de alom toegepaste tien over tien weergave van wijzers op advertentiefoto’s en websites nooit mooi gevonden. Vind zelf precies het tegenovergestelde het mooist: tien voor half negen.
Een van de redenen achter de tien over tien is dat de wijzers hiermee een soort glimlach creëren, althans zo lees ik.
Tot mijn grote verrassing zie ik dat Oris op hun site weer lekker een eigen weg ingaat met zeven voor tien. Maar het maakt niet uit hoe de wijzers staan of wat het moet voorstellen; van een Oris krijg je sowieso een dikke glimlach.
7 voor 8 (en 7 seconden) of 7 voor 7 (en 7 seconden) bedoel je toch ?
Het is maar een klein iets, maar ik vind dat ook weer heerlijk dat ze dat doen.
Daarom vind ik dit ook nog steeds zo’n leuke foto …
(Hmmm, even op het pijltje clicken om naar de post te gaan)
… temeer omdat @Subonno het nieteens wist op dat moment van de wijzers
7 voor 8 (en 7 seconden) of 7 voor 7 (en 7 seconden) bedoel je toch ?
Ja dat Zo zie je maar weer, ik was zo erg afgeleid door de schoonheid van Oris dat ik de tijd niet eens kon lezen, haha.
Het is maar een klein iets, maar ik vind dat ook weer heerlijk dat ze dat doen.
Daarom is hun vorige slogan ‘Go Your Own Way’ ook zo gaaf.
Daarom vind ik dit ook nog steeds zo’n leuke foto …
Geweldig. En scherp opgemerkt!
Toevallig