Heb ik iets gemist???
Ik vind dat ook echt een enorm saai ding. En goedkoop uit zien.
Fijn hoor Jasper!
Vandaag weer om de pols?
Ik heb ‘m een paar dagen gedragen en nu grijp ik er telkens naast in mijn horlogedoos eerlijk gezegd. Ik merk dat ik hem al gehad heb en de nieuwte er niet meer is
Als ik hem weer vast heb, dan weet ik wel waarom ik hem zo mooi vind. Twijfels…
Even tijd geven dus
Haha, zo herkenbaar!
Ik had een beetje hetzelfde gevoel met de Chronoris.
Maar ik heb het niet met de bico. Dat blauw met goud (wijzerplaat) vind ik zo’n geweldige combinatie. Ik ben helemaal verliefd.
Zo moet het zijn! Misschien gaat de Chronoris toch naar een volgende liefhebber gaan en moet ik ook verder op zoek naar mijn grote liefde
Deze vind ik ook wat hebben, op de tropic dan. No date is een dikke plus, zouden ze meer moeten doen.
Hij mag weer vandaag!

Het is een flink horloge maar met die wristshots lijkt die altijd groter dan mijn pols!
Echt een cool ding!
Zeker leuk die Momotaro, maar ik denk dat de kleur gaat tegenstaan op gegeven moment. Wel een gave zomerknaller.
Ik vind de bruine, sterk gelijkend op de Honey, ook fraai hoor.
Dat is ie zeker! De Honey was dan weer no date, deze niet. Helaas, de tomatensoep opmerking over die wijzerplaten blijft teveel hangen hier
Dat heb je meestal wel met die felle kleurtjes of bronzen kasten enz. Had ik ook met de Deauville, die was leuk voor een tijdje. Aan de andere kant, “tijdloos” zwart en wit heb ik genoeg.
Ik ben benieuwd of je je bico 65 snel beu zal worden
Een beetje kleur mag best, qua kleding soms iets lastiger maar zeker in de zomer kan je veel kleur dragen.
Ik vind die bronzen rand op de bezel zo mooi, hier was ik eigenlijk naar op zoek toen ik mijn 65 kocht.
Oh nee… dat was ik toch even vergeten .
Ik denk werkelijk niet dat de bico snel gaat vervelen. Maar we gaan het zien!
Ik hoop het voor jou, het is een topper. Vergeet zeker geen plaatje te posten van tijd tot tijd
Ik heb er eergisteren naar staan te kijken in de etalage, maar die kleur is zo flets. Een beetje een sfeer spons. Het had wat mij betreft meer in lijn met de band kleur mogen liggen, donker blauwe jeans kleur.
No date is echt een plus dat dan weer wel.
Wat een boze blik, ben je niet blij dat je om mag!?
Spijtig! Anders had het wel mijn zomerhorloge kunnen worden maar wie weet wat ze nog uitbrengen dit jaar.