ORIS Only - deel 3

Tijdje niet om gehad maar wat draagt hij toch heerlijk.

21 likes

En wat voor 1 :ok_hand:t2: gefeliciteerd

Mooi!

Op een full black nato van B&J, wat vinden jullie ? Ik vind het een geslaagde combi en draagt ook heerlijk.

27 likes

Geslaagde combi!
Ik ga donderdag ook weer naar een 65 kijken, dat is weer te lang geleden. Ik twijfel tussen de blauwe, die ik al eens heb gehad, en zilveren dial. :grimacing:

2 likes

Bij @SuperC (ten2two) zijn nog 2 blauwe en 1 zilveren beschikbaar. Die zijn wel 42mm en ik zocht een 40mm.

Persoonlijk spreekt de blauwe mij meer aan dan de zilveren maar dat is persoonlijk

1 like

Dat is precies waar ik naartoe ga :shushing_face:
Ik zoek wel echt de 42mm namelijk!

Ben vooral erg benieuwd naar de zilveren in het echt, dus dat gaan we zien!

1 like

Zijn beide prachtige horloges, succes met het maken van je keuze ! En ben benieuwd welke mee naar huis gaat!

1 like

Die post gaat hier volgen! Ik neig heel erg naar de zilveren omdat ik die nog niet heb gehad. Maar ik wil er vooral één die de meeste kans maakt om lang te blijven :sweat_smile:

1 like

Dat is wel het belangrijkste, die groene plaat was het voor mij helemaal, en is in het echt nog mooier dan op de foto’s. de wijzerplaat is onder elke hoek een andere kleur groen. En voor mij maakte de bronzen wijzers het af.

Dit zie ik dus ook bij de blauwe, en zal voor mij de zilveren te vlak zijn ben ik bang.

Misschien is dit in het echt totaal anders, maar hier kom je snel genoeg achter. :grimacing:

1 like

Wat blijft het een plaatje. Destijds gekocht voor 200 euro via marktplaats. En jarenlang niet van mn pols te slaan.

17 likes

Hij is ook heel gaaf!

1 like

Zo maar een paar close up foto’s

26 likes

Ahum, gouden wijzers.

2 likes

Beauty!

Oh echt ? Weer wat geleerd :sweat_smile: ik dacht dat ze het zelfde materiaal als de bezel waren…

Bedankt voor de info !

1 like

Bij deze de na!
Het is uiteindelijk toch de blauwe geworden.
De zilveren dial is in het echt wel echt prachtig en ik heb wel even getwijfeld…
Uiteindelijk toch de blauwe gekozen omdat ik de goudkleurige indices en wijzers op het blauw net iets mooier uit vond komen.
De zilveren dial is wel prachtig klassiek en zeker het overwegen waard :ok_hand:t3:

Ik weet weer waarom ik spijt heb gehad dat ik ‘m weg heb gedaan :grimacing:

Snel plaatje;

29 likes

Heel mooi ! Je kan de 42mm ook prima hebben inderdaad. De blauwe is ook echt heel gaaf !

Geniet ervan !

1 like

19 likes

Heerlijk!!
Evenals die van @Gary1988 overigens! :yum:

2 likes