ORIS Only - deel 3

Er staat teaser calibre 400 in de URL. Dus er zal wel een 65 met het nieuwe uurwerk komen.

3 likes

Damn, net weer een horloge verkocht, goed moment voor de volgende Oris :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

4 likes

En ik net de Momotaro incoming :see_no_evil: ben benieuwd!

3 likes

In de video teaser zit een lekker kleurrijk reuzenrad

2 likes

Een no date 65 in 38mm?
Nice.

Maar ik denk het niet. Ik zie teveel radertjes en spoke is ook een spaak in het Engels. Bewaar me als het een of ander open heart gedrocht is :see_no_evil:

1 like

Dan weet ik niet naar wie ze geluisterd hebben :thinking:

Een 38mm no date 65 zou wel wat zijn! Dan moet ik mijn Momotaro retour sturen :crazy_face:

3 likes

Ja maar daar ben ik dus ook wel bang voor. Daarom vind ik het ook een flink statement van Oris. Maar goed, laten we hopen dat Oris beter luistert naar de fans dan Tudor in de laatste releases. :crazy_face:

3 likes

De Chronoris collectie ziet er nu op de site wel heel karig uit
zou het niks in die hoek worden?

Wat het ook wordt, op de één of andere manier ben ik behoorlijk benieuwd!

2 likes

Idem! Na de toch ietwat matige Pointer Date ben ik ook benieuwd :blush:

1 like

@robinh aan de uitleg hier te lezen zou’t toch wel eens een opengewerkte plaat kunnen zijn. Een summer edition van de propilot X :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kleur is nooit weg! :beach_umbrella: Ik vind het nu al een toffe release. :partying_face:

1 like

Nog steeds heeeeel benieuwd, en een beetje kleur is inderdaad nooit weg. maar teveel kan ook weer too much zijn. Ik vind die bronzen Cotton Candy’s ook echt heel leuk, maar vraag me toch af of ik ze echt vaak zou dragen

Al is m’n Fratelloris ook niet zo alledaags en toch super draagbaar.

We wachten het af
 :star_struck:

Een GMT met kleurrijke bezel a la Baltic?

3 likes

Ik hoop dat ze die cotton candy nog eens op staal doen. Ik vind de wijzerplaat prachtig maar brons is totaal niet m’n ding :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde precies dit typen :grin: Ik vind de dial kleurtjes erg tof. Een beetje a la Rolex OP. Maar het brons trekt me dan weer niet zo.

2 likes

@WatchMe2 welke uitvoering is dit?

Zou wel heel erg trendy zijn nu alle merken onlangs met die kleurtjes zijn gekomen (Rolex, Nomos, Doxa, etc.). Of misschien krijgt deze wel alle kleurtjes (zoals Breitling, Ball, etc.).

Ik zou zeggen eindelijk. De laatste jaren hebben we vooral 50 tinten grijs gezien bij de meeste merken, iets wat Seiko blijft volhouden. In plaats van dat ze ook eens terugkomen met oranje en geel zoals vroeger.

1 like

Het is waarschijnlijk veel te vooruitstrevend, maar het zou geweldig zijn wanneer de mogelijkheid wordt geboden om je eigen Aquis te ontwerpen met verschillende kleuren wijzerplaten, bezels en het Cal400 uurwerk.

2 likes

Een beetje wat Nike doet met sneakers?