ORIS Only - deel 3

Kan wel mooi zijn toch? Kijk maar naar Zenith. :sunglasses:

1 like

image image

Zouden dit daadwerkelijk foto’s zijn van de nieuwe horloges? Met een doorzichtige en gekleurde wijzerplaat?

3 likes

Dat klinkt wel heel gaaf! Ben benieuwd

Ik denk zelf gewoon marketing. Net als dat er geen echt reuzenrad in het horloge zit. :sweat_smile:

1 like

Ja dat is erg cool.

Makkelijk modden zo!

Zou het oprecht wel gaaf vinden overigens :sweat_smile:

Denk het ook.

:thinking:

2 likes

toch een beetje dit in m’n hoofd:

6 likes

Ja heel gaaf deze

Ik denk dat je gelijk hebt. :ok_hand:
Kan wel tof zijn. :smiley:

Nog 10 minuten :nerd_face:

9 minuten :partying_face:

1 like

Aquis in 41,5mm in drie kleuren met Caliber 400

1 like

Wow. Had het niet vandaag verwacht, maar het zat eraan te komen. Top Oris :ok_hand:

1 like

Naja… kleuren.

Zwart, groen en blauw.

Ferris wheel?

Schermafbeelding 2021-06-15 om 14.05.11

Open kastdeksel, zodat je het kan zien. Al is het 400 Calibre nou niet heel spannend om te zien.

Haha ja, de regenboog is het niet geworden…

Ik heb de Aquis eerlijk gezegd nog nooit gepast, in geen enkele maat. Maar hoor dat 41,5 kleiner valt dan het klinkt.
En aangezien ik heel erg aan een BB58 Blue zat te denken… is dit wel een goeie concurrent hoor voor EUR 3000,-!

2 likes

Stiekem waar ik al langere tijd op had gehoopt. 41,5 mm. Denk dat ik na de zomer de juwelier ga bellen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Niet zo spectaculair als gehoopt, maar wel interessant. Ik ga er eens goed over nadenken want een iets kleinere aquis met een mooi uurwerk zie ik wel zitten eigenlijk…
Alle kleurtjes van het reuzenrad (vooral geel) was wel leuker geweest.

1 like

You spoke, we listened

Haha tsja ik persoonlijk vind het een beetje een teleurstelling als ik kijk naar de teasers. Ik had iets meer zomers verwacht.

Qua configuratie en prijsstelling is het wel een topper natuurlijk. Buiten kijf.

1 like