ORIS Only - deel 3

11 likes

Prachtige Oris!

2 likes

Eindelijk voor een redelijk prijs een Oris wandklok op de kop kunnen tikken. Binnenkort foto als die aan de muur hangt! Lichte beschadiging bij de 20, maar daar kan ik mee leven.

Het allerliefste zou ik deze Aquis klok willen hebben, alleen is die maar op één facebook pagina te vinden. Verder nog nooit gezien in de afgelopen 3 jaar op het internet.

Lekker overdreven.

12 likes

Vandaag deze van @StefP overgenomen.
De foto’s doen hem geen recht. Vele malen mooier in het echt🤩

26 likes

14 likes

Hey, nieuwe aanwinst?

Prachtig :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Wat blijft dit een heerlijk zomer horloge :sunny:

16 likes

Hij hangt al!

Alleen tijd nog even goed zetten.

24 likes

Potjandorie wat lekker. …

Weer een beetje meer drang, en bedankt.

Bedankt. En graag gedaan😂

1 like

Weet je wat ik van dit horloge vind en dat heeft echt geen enkel ander horloge nog bereikt.

Los van gaaf en erg mooi vind ik deze kers echt oprecht sexy.
Echt…

Ik loop met de gedachte deze aan te schaffen op de opleverdatum van ons nieuwe huis .
Is wel een mooi moment om weer een mooi horloge aan te koppelen…

Ik zag hem hier in het blauwe gedeelte en was direct verliefd. Contact opgenomen met verkoper en het was voor mij een best eind rijden dus toch maar niet gedaan. Maar kon hem ook niet uit me kop krijgen. 2 a 3 weken later stond hij er nog en toen de knoop doorgehakt. Heel Nederland door gereden en was blij verrast om te zien dat ie nog mooier was dan op de foto’s. Ik kan hem echt aanraden. Vooral bij zo’n mijlpaal

1 like

Ik vind het wel wat ver gaan, een nieuw huis laten bouwen zodat je voor de opleverdatum een nieuw horloge kan kopen :wink:

4 likes

Nieuws nieuws nieuws!

Wolbrook heeft z’n tropic strap in nieuwe kleuren uitgebracht, waaronder ook een blauwe kleur.

image
En als je er 3 bestelt krijg je er eentje gratis!

image
20mm Tropic Straps & Rubber Bands for Watches & Chronographs – Wolbrook Watches

Ik ga denk ik voor een zandkleurige, wit & …

6 likes

Oe Nice…
Vanavond thuis een ff goed bekijken…

1 like

Sinds vanochtend is mijn Oris Big Crown ProPilot GMT weer terug van reparatie. Een paar weken geleden blokkeerde de rotor en ook handmatig opwinden was een no-go. Volledig geblokkeerd.
De reparatie viel onder service/garantie, maar achteraf was het horloge vanaf het begin al niet helemaal 100%. De rotor bleef heel vaak hangen en manual winding voelde aan alsof er zand in de tandwielen zat.
Nu beweegt de rotor een stuk vloeiender en manual winding loopt een heeeeel stuk soepeler.

Dus vanaf vandaag dragen we ook de Oris weer.

17 likes

Mooie deal, ik ben klaar voor de zomer!

Schermafbeelding 2021-06-22 om 14.51.21

3 likes

Haha, kijk dat is een stuk kleurrijker dan ik in m’n hoofd had!

Kreeg ik nou maar commissie trouwens :wink:

Mooie kleuren! Alleen zo jammer dat ‘t 20mm is en maar 195mm in totale lengte… Een tropic moet gewoon 210mm zijn. :grimacing:

1 like