Prachtige dial! Ik kan alleen nooit zo wennen aan die reliëf bezels.
Prachtig!!
Dank!
Ps ik twijfel dus als er interesse is…geef maar een gil.
400 hè. Dat is helemaal niet zo heel veel. De vorige Oris x Hodinkee was de 65 handopwinder en kwam in een oplage van 250 stuks. Uitverkocht binnen 10 minuten.
Klopt inderdaad- nu wel alle 400 verkocht.
Dat “wekenlang” hield dus ook geen steek.
Wel als herverkiezing 4000 waren geweest Maar serieus - dit was geen toppertje. Best verbazend dat Hodinkee voor een LE diver voor een open case back kiest. Zou ik zelf niet willen.
400 x 3700 = anderhalf miljoen…
Beetje marge eroverheen van 40%? Verdelen over Oris en Hodinkee en is toch een lekker snoepje
Even terzijde - die hele site is sinds de overname door LVMH nóg meer pure commercie geworden (met zelden een kritische noot), en de mensen van het eerste uur haken één voor één af nu.
Ik zelf vind dit samen met de vorige Oris x Hodinkee wel de leukste uitvoering van de 65. Over een open case-back kan je discussiëren maar ik heb meer moeite met de 100m water resistance. Dat heeft mijn Tudor Prince DD ook.
Deze…
Hele gave uitvoering inderdaad! Zou ik nog wel willen hebben. Maar dit is een handopwinder. Met een schroefkroon.
Ja klopt. Dat was even een foutje van Oris. En dat met een gangreserve van 48 uur ofzo?
Maar qua dial en handset vind ik dit een plaatje! Helemaal hoe ik een 65 zou willen hebben.
Ik vind 'm ook prachtig. Maar idd die prijs…
Ow! Welke site? Overname door LVMH lijkt me slecht nieuws inderdaad…
Deze liet @kekw ergens in januari als NA zien. Weet nog steeds niet of ik hem dankbaar moet wezen, want heb sindsdien nauwelijks geslapen en bijna het hele internet gezien, voordat ik hem vond. Bij een handelaar in Bogota, zonder adres, met allemaal schreeuwerige reviews (hoeveel rode vlaggen wil je?). Maar als hardbop fan van Dizzy moest ik hem hebben. Toch maar dank!
By the way: de achterkant is te zien in het stemtopic van de fotostrijd……
Gefeliciteerd, nu ben ik niet meer de enige, prachtig horloge!