ORIS Only - deel 3

Bijzonder mooi inderdaad! :smiley:

1 like

:rofl::rofl:Dat kan. Om het echt goed te kunnen beoordelen moet je soms een wijzerplaat in het echt zien.

Heel tof model hoor. Nu nog even geduld hebben :slightly_smiling_face:.

1 like

Heb je beide banden besteld?

1 like

Dank voor het delen! Het staat nu ook op de site van Oris. Zelf zou ik zoiets niet snel kopen, maar ik vind het wel een supertof project van Oris. Niet alleen zeggen dat je met het milieu bezig bent maar het ook gewoon echt doen. Je ziet het bijvoorbeeld al jaren aan de horlogedozen van Oris: gewoon van basis gerecycelde materialen.

2 likes

Heel tof!! Beetje de Chronoris look :star_struck:

1 like

Jeps, uiteraard

1 like

Zag deze net op insta voorbij komen:

Oogt niet verkeerd. Zou ik hem kopen… Nee.

8 likes

Lekker afleesbaar ook…

1 like

En die bezel is nu keramisch ipv tungsten zoals op sommige modellen (Dat Watt, muntgroene 39,5). Die zouden ze ook eens met een normale wijzerplaat mogen gaan uitbrengen op een toolwatchige Aquis.

Fantastisch, als deze nog eens op het forum voorbij komt in het blauwe gedeelte dan is dit mijn volgende Oris

1 like

10 likes

Nog wat plaatjes via de mail gekregen.
Ook al is het voor het milieu en is de dial van gerecycled plastic. Ik blijf dit toch echt afschuwelijk vinden.

Aanschouw:

6 likes

Dit forum is niet goed voor mij. Wat een heerlijk horloge is dat zeg.

3 likes

Ik vind die ook echt wel prachtig. Damn.

1 like

Haha…ja herkenbaar probleem…
Kan er niet mee omgaan.

Verliefd is kopen , punt…

2 likes

Wat een plaatje die nieuwe limited ProPilot! :heart_eyes:
https://www.oris.ch/en/regalimitededition#bombardier-challenger-650

13 likes

En 41,5mm, mooie maat voor een propilot! :ok_hand:

2 likes

Idd :ok_hand:

En dit.

1 like

Tijdje geen Oris meer gehad, nu ineens 2 in een week. De big crown zal geen blijvertje zijn, na mijn NA; de nieuwe limited Carl brashear met het cal 401 uurwerk!

16 likes