Wauw wat een kans !
Thanks, waardeer ik zeerā¦
Maar, ik moet nog ff sparen en ben er nog niet 100% over uit welke het gaat worden.
Einde van dit jaar heb ik het financieel op orde en ga ik de knoop doorhakken!
Jup! Goed om te weten dus, dat als je er 1 koopt, dan moet je hem ook fanatiek dragen om aan die gangreserve te komen.
Het zou kunnen dat ik hem in (relatief) korte tijd weer ga flippen. De box zit te vol & na de recente incomings weet ik het allemaal niet zo goed wat ik nou wel & niet wil houden. Maar ik doe het effe blurren want ik wil nog geen PBās!
Ja, het is meer dat ik een āklein beetjeā baal van mijn impulsen.
Alsof het niks is elke keerā¦
Het is gewoon āniet zo nodigā. Al is het wel leuk. Maar flipperen blijft vooral leuk als het 1 in 1 uit is.
En niet elke dag maar kopen kopen kopen.
Heel goed, milde acceptatie door reflectie op je eigen gedrag.
Volgende keer realiseer je misschien beter je eigen wens.
Het is zoooo herkenbaar overigens. En ik ben blij dat ik de afgelopen week mezelf heb kunnen beheersen om niet het brandende geld meteen uit te geven aan een horloge dat ik niet heel graag wilde hebben. En nu heb ik deze
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Een 65 staat hoog op het lijstje en moet hem nog eens passen. Ben benieuwd naar hoe een 36mm zou vallen, vind de datum op 3 net iets mooier dan de datum op 6 zoals bij de 40mm.
Het is bij mij meer dat ik de basis eigenlijk nu vrij vast heb⦠Maar de hobby ook niet zomaar laat schieten. Ik heb het vrij lang vol gehouden, maar de laatste weken is weer idioot & niet nodig.
Als mijn Zenith nou zou verkopen, voelt het alweer anders omdat er dan toch 6K budget vrij komt. Maar ja, feitelijk heb ik die 6K alweer uitgegeven, dus zou ik de Zenith dit keer op de rekening laten staan. Denk ik.
Ik post wel een foto als die binnen is. Ik heb smalle polsen en vond de 40 net wat groot. Het had wel gekund overigens. Heb ook een skx013 en houd gewoon net iets meer van wat kleinere horloges. Ik houd je op de hoogte!
Ben ook wel gewend aan een vintage omega speedmaster uit de jaren ā50 moet ik zeggen. Mijn andere horloge is een skx013, dan lijkt alles al snel groot