ORIS Only - deel 3

Heb deze een keer gepast (op rubber). Het idee was om naast mijn stalen deze te halen, maar ik kon niet wennen aan de 39,5mm maat. De kleur vind ik wel erg gaaf. Uiteindelijk heb ik een rubberen band gekocht, waardoor ik geld overhad voor een stedentrip :joy:.

2 likes

Oeh deze is heel tof!

1 like

Ff een cross post op maan dag.

11 likes

Die Prodiver is prachtig!

2 likes

9 likes

No offence, maar die originele band is zo veel sjieker dan dat rammelding wat je er op hebt zitten in de eerdere foto’s… Ik wist het wel. Maar goed. Prachtig. Echt waar.

Nou nog een Dexter Gordon en we zijn compleet. :slight_smile:

2 likes

Schaamte loze plug?

Denk toch dat ik 'm ga verkopen.
Gezien de recente aankopen, ga ik al mijn impulsen verkopen & eens met een zak vol geld eens aankijken wat ik nu wil. En ik denk dat dag een Rose Chnr moet worden, dus naast de Zenith moeten er dan nog 3 horloges sneuvelen.

15 likes

Heeft een tijdje te koop gestaan. Uiteindelijk besloten om hem niet te verkopen en daar ben ik eigenlijk toch wel heel blij mee. Heerlijk horloge

15 likes

14 likes

Je hebt em nu ook wel lang genoeg gehad :smile:
Oh hoe herkenbaar dit
Manman wat n drama deze hobby. Nooit rust

1 like

Het is een impuls. Dus ben benieuwd hoe lang hij er staat. :joy:

Blijft een prachtig horloge. Maar zo heb ik een Meistertaucher, geweldig ding. En toch krijgt ie geen polstijd…

10 likes

Foei :wink:

1 like

2 nieuwe bandjes. Het lijkt wel Kerstmis.

13 likes

17 likes

Hoppa, andere mooie blauwe dial, wel in 36mm

8 likes

Misschien dat een andere band hem meer recht doet en ik zal de bezel live moeten zien denk ik.

1 like

Mooie combi!

1 like

Idd, de band maakt ‘m een beetje flets ofzo.

Die 'foto’s ’ zijn vaak zo slecht. Bij alle horlogemerken overigens.

1 like